Re: Znamiona- Kraków

From: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Znamiona- Kraków
Date: Tue, 9 Nov 2004 10:26:09 +0000 (UTC)

Artigiana <a...@w...pl> napisał(a):

> Ogromnie Ci dziekuję.

Niezamaco, cieszę się, że pomogłam.

> Już tam zadzwoniłam i umówiłam się na termin na 23
> czyli za 2 tygodnie.

W takim razie powodzenia i nie przejmuj się - nie jest to jakaś wielka
operacja.

> A tak z ciekawości czy wycinali ci tam coś może? bo ja jeszcze nigdy nie
> miałam nic usuwanego i nie wiem np czy to boli, czy zostają
> blizny.Serdecznie pozdrawiam.

No przecież nie polecałabym, gdyby nie. ;-) Wycinali mi znamię na nodze. Przy
samym wycinaniu nie boli - czujesz, że coś robią, ale to nie jest ból. Potem
troszkę się to miejsce czuje, ale to nie jest jakiś specjalnie odczuwalny
ból. Po prostu nie należy "tej okolicy" specjalnie forsować, mnie się
chodziło trochę dziwnie, ale może to z nadmiaru ostrożności. Szczerze mówiąc,
cały czas czekałam z obawą, aż mnie wreszcie zacznie boleć, ale jakoś to nie
nastąpiło. :-) Właściwie bardziej przeszkadza zakaz moczenia operowanego
miejsca, mycie się z naklejaniem sobie łatek z plastiku jest nieco
wkurzające. Z bliznami bywa różnie, nie nastawiałabym się, że _żadnego_ śladu
nie będzie, ale to zależy od rozmiaru znamion. Mnie została cieniutka, trochę
zagłębiona kreska, i samo miejsce jest lekko ciemniejsze, ale pewnie jeszcze
zblednie, bo świeże.

Jak coś jeszcze chcesz wiedzieć, wal na priva: jola[malpa]user.com.pl

JoP