Re: Znowu inwazja mszyc???

Data: 2003-05-23 19:47:11
Temat: Re: Znowu inwazja mszyc???
Od: k...@p...onet.pl

> Niestety nie mam zbyt dobrego zdania o przepisach panujacych w USA od kiedy
> mam wiadomosci z pierwszej reki od ciotki i kuzynki ktore przeprowadzily sie
> tam z Polski. W tym "wolnym kraju" sa takie obwarowania co do kazdej prawie
> czynnosci, ze przypomina mi to bardziej system totalitarny.

Jasne,wygodniejszy jest ten polski burdel.Anarchia i syf na każdym kroku.
Zniszczone środowisko naturalne,nie wspominając o krajobrazie
zaśmiecanym bez przerwy krasnalowymi ogrodami.Przykłady można mnożyć
w nieskończoność.

> Moze i jestem cyniczna ale jakos mam dziwna alergie na ten narod.

To wyemigruj do ZSRR,a potem ściągnij z USA swą ciotkę i kuzynkę.
Tam jest dopiero nieograniczony luz.
Hehehehehe:))))))))))))

Pozdrawiam Gerwazy