Zoll w sprawie aborcji - polecam!

71. Data: 2011-11-07 22:10:56

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 23:08:53 +0100, zażółcony napisał(a):

> Ok. To zostawiamy Ikselkę w spokoju.

Będę niewymownie wdzięczna. //nie kojarzyć z dolnymi niewymownymi!

72. Data: 2011-11-07 22:11:59

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisała:

> jego myslom. Jestem odrobine dalej niz on, ale wiem,
:)
... a ja już nauczyłem się takie protekcjonalne zagrywki
traktować wyłącznie jako dowody uznania ... :)
Tak więc - dzięki :)

73. Data: 2011-11-07 22:12:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 23:11:59 +0100, zażółcony napisał(a):

> :)
> ... a ja już nauczyłem się takie protekcjonalne zagrywki

33333-]

74. Data: 2011-11-07 22:14:50

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę niewymownie wdzięczna. //nie kojarzyć z dolnymi niewymownymi!
A to mnie zaintrygowało ... Jakimi "dolnymi niewymownymi" ?
Bo mi się skojarzyło z bardzo erotycznie, z kobiecymi 'usteczkami'
poniżej pępka :)

75. Data: 2011-11-07 22:19:41

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-07 23:14, zażółcony wrote:
> A to mnie zaintrygowało ... Jakimi "dolnymi niewymownymi" ?
> Bo mi się skojarzyło z bardzo erotycznie, z kobiecymi 'usteczkami'
> poniżej pępka :)

A wystarczyło użyć słownika :-)
Click --> <http://www.sjp.pl/niewymowne>

Chociaż z drugiej strony Iksi niejednokrotnie mnie już zaskoczyła.

Piotrek

76. Data: 2011-11-07 22:22:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 23:11, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> :)
> ... a ja już nauczyłem się takie protekcjonalne zagrywki
> traktować wyłącznie jako dowody uznania ... :)

Bo tez nimi wlasnie sa :)

> Tak więc - dzięki :)

Powodzenia w wedrowce - i zapewniam, ze za kazdym
zakretem jest coraz ciekawiej :)

77. Data: 2011-11-07 22:23:07

Temat: Re: Zoll w sprawie aborcji - polecam!
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładnie lawirujesz. Pewnie dobrze jeździsz na łyżwach...

takiego mistrzostwa jak ty pewnie nikt nie osiagnie.

i.

78. Data: 2011-11-07 22:26:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 23:14:50 +0100, zażółcony napisał(a):

> A to mnie zaintrygowało ... Jakimi "dolnymi niewymownymi" ?
> Bo mi się skojarzyło z bardzo erotycznie, z kobiecymi 'usteczkami'
> poniżej pępka :)

Dolne niewymowne to taki eufemizm...

"Oczywiście nie można zapomnieć, iż równie ważne jak biustonosz są... dolne
niewymowne. Powraca moda na majtaski high waist czyli z wysoką talią.
Widzieliśmy już takie i to nawet w kolekcjach polskich projektantów -
pokazała je firma Kinga w swojej ostatniej kolekcji jesienno-zimowej (model
Carnival). Uszyte zostały w stanowczo ZA małej ilości, kiedy stany
magazynowe dostawcy uległy wyczerpaniu, do nas wciąż jeszcze dochodziły
zapytania od klientek o ten zakrywający pępek fason!"
http://blog.bieliznaxxl.pl/kategorie/dolne-niewymown
e/

Polecam Panom cały artykuł, ku ogólnogrupowemu męskiemu dokształceniu w
zakresie tajników wdzięku Marilyn i innych Gwiazd, godnego kontynuacji u
Waszych Pań.

79. Data: 2011-11-07 22:28:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapłodniona komórka jajowa NIE JEST już komórką jajową. To jest twój
> eufemizm, na którym budujesz swą teoryjkę.
> Zapłodniona komórka jajowa jest już ZYGOTĄ i jest człowiekiem.

znow biologia sie klania.....przez czas jakis, zeby byc dokladnym
zaplodniona
komorka jajowa- jest - zaplodniona komorka jajowa....

Czy zygota jest czlowiekiem?- zalezy od punktu siedzenia. I to przyjmij do
wiadomosci.

i.

80. Data: 2011-11-07 22:28:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 22:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 7 Nov 2011 13:37:28 -0800 (PST), Hanka napisa (a):
> Nie zapominam - swoje oceny feruję tylko tym, którzy składają konkretne
> deklaracje, np "godzę się na aborcję" itp. Trudno takie deklaracje
> zrozumiec inaczej, niż jest NAPISANE.

Angazujesz przy tym ogromne srodki, chocby tylko
literkowe..
Dzisiaj przeszlas sama siebie.
Wiem, ze to lubisz, ze to Twoj zywiol, dzisiaj jednak
wielokrotnie odnosilam wrazenie, iz forma Twych
wypowiedzi przerasta ich tresc.

A chyba jednak nie o to Ci chodzilo.
Hmm?...

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?