Zrobiłam TORT SNIKERS i....

1. Data: 2002-11-03 20:40:22

Temat: Zrobiłam TORT SNIKERS i....
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wyszedł wyśmienity! :-) Wielkie dzięki za to, że jesteście!
Teraz trzymajcie kciuki - będę wiozła ciasto 500km do Mamy na Jej 53 urodziny!
Mam nadzieję, że będzie smakował! :) i dojedzie...
Pa. Iwona

1. Data: 2002-11-04 09:44:22

Temat: Re: Zrobiłam TORT SNIKERS i....
Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyszedł wyśmienity! :-) Wielkie dzięki za to, że jesteście!

A przekładałas może ciastem orzechowym?
będe natretna, ale nadal czekam na relacje czy ma z tego wyjśc placek czy
ciasto piekne puszyste.
pozdrawiam
Anka

1. Data: 2002-11-04 10:05:34

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@p...onet.pl> napisała:
> A przekładałas może ciastem orzechowym?

Tego tortu nie przeklada sie ciastem orzechowym, lecz masa.

> będe natretna, ale nadal czekam na relacje czy ma z tego wyjśc placek czy
> ciasto piekne puszyste.

A moja odpowiedz nie byla dla Ciebie dosc wiarygodna?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-04 10:53:30

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A przekładałas może ciastem orzechowym?
zrobiłam ciasto czekoladowe i drugie - orzechowe
do tego krem biały i ciemny

> będe natretna, ale nadal czekam na relacje czy ma z tego wyjśc placek czy
> ciasto piekne puszyste.

ciasta wyszły niesamowicie puszyste - tort nie mieścił się w dużej tortownicy -
musiałam dorabiać sztucznie z tekturki wzmocnienie żeby ciasto nie przewróciło
się i nie uszkodziło w samochodzie - czeka je dziś dłuuuuuuuuga podróż! :)))

1. Data: 2002-11-04 11:00:12

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Tego tortu nie przeklada sie ciastem orzechowym, lecz masa.

czepiasz się?? To był skrót myslowy, ciasto orzechowe wkłada sie w sam
środek, pomiędzy dwa kremy a wiec dla mnie także sie przekłada.

> A moja odpowiedz nie byla dla Ciebie dosc wiarygodna?

osobiście nie lubie sę opierać na słowach jednej osoby (bez urazy), więc
miałam nadzieję, że ktoś jeszcze robił ten tort, przecież przepis nie jest
żadna tajemnicą.
No i przeczytaj odpowiedź autorki :-)
albo może zacytuję: "ciasta wyszły niesamowicie puszyste - tort nie mieścił
się w dużej tortownicy ..."
No i co z tym plackiem?

> Pozdrawiam
> Lilla
równiez pozdrawiam i zycze miłego tygodnia
Anka

1. Data: 2002-11-04 11:03:12

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przewróciło
> się i nie uszkodziło w samochodzie - czeka je dziś dłuuuuuuuuga podróż!
:)))

dziekuję serdecznie, co prawda mam na razie dwie sprzeczne odpowiedzi, ale
cóż...jakoś dam sobie rade nastepnym razem :-)

pozdrawiam gorąco
Anka
(troszke zazdrosna, że ty miałas puszyste a ja nie)

P.S.
a może moge prosic o czas i temperature pieczenia tego orzechowego?

1. Data: 2002-11-04 11:17:36

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a może moge prosic o czas i temperature pieczenia tego orzechowego?

piekarnik miałam nagrzany i "rozrusznany" (to było trzecie z kolei ciasto):-)
temperatura: 200 stopni, a czas? po pół godzinie zaglądałam do ciasta i piekłam
tak na "oko" - 30-40minut

pozdrawiam!
P.S. szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia tortu :)))))

1. Data: 2002-11-04 11:20:29

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@p...onet.pl> napisała:
> albo może zacytuję: "ciasta wyszły niesamowicie puszyste - tort nie mieścił
> się w dużej tortownicy ..."
> No i co z tym plackiem?

To, ze tort nie miesci sie w duzej tortownicy, to zupelnie inna sprawa,
bo on jest po prostu bardzo wysoki.

Biszkopt ma prawo byc wysoki i puszysty (w koncu jest robiony az
z 7 jajek), ale ciasto orzechowe na bialkach jest po prostu plaskie jak placek.
Iwona nie napisala jednoznacznie, ze placek orzechowy byl niesamowicie
puszysty, wiec IMO nasze odpowiedzi jeszcze nie sa sprzeczne.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-05 14:23:58

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Iwona nie napisala jednoznacznie, ze placek orzechowy byl niesamowicie
> puszysty, wiec IMO nasze odpowiedzi jeszcze nie sa sprzeczne.
tez sobie to tak tłumaczyłam, jakos trzeba sie ratować gdy własne
ciasto(orzechowe) jest płaskie. dobrze, że to potwierdziłas. teraz wiem, że
nie jestem sama :)

> Pozdrawiam
> Lilla

pozdrawiam również
Anka

1. Data: 2002-11-05 14:26:04

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciasto):-)
> temperatura: 200 stopni, a czas? po pół godzinie zaglądałam do ciasta i

hmmm
To prawie tak jak ja (zwłaszcza to stwierdzenia "na oko"). dziekuje za
informację i pozdrawiam
Anka

> P.S. szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia tortu :)))))
oj, szkoda szkoda :(

"Czarna oliwka"
indyk (piers) z morela
Cookies z kawałkami czekolady i z białą czekoladą (P)
gofry??????
Goloneczka