Zupa cebulowa - za słodka :(

41. Data: 2011-02-13 20:00:20

Temat: Re: Zupa cebulowa - za sĹ?odka :(
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-13 20:13, JaMyszka pisze:

> Co Ciebie obchodzi, czym oni chuchają?

Mnie nie. Ja też chucham, głównie po obiedzie, i to mocno :) Czasem aż
przez pory w skórze "wychodzi" ;)

> 1. Dałaś za dużo kaszy?
> 2. Nie płukałaś kaszy?
> 3. Nie dolałaś bulionu (woda+kostka rosołowa)?

No wiesz co?! Bulion mnie proponować? :D Do krupniku to najwyżej
grzybowego używam. I jest potrójnie grzybowy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

42. Data: 2011-02-13 22:47:57

Temat: Re: Zupa cebulowa - za s?odka :(
Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-09 12:18, Panslavista pisze:
> "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

> He...he. Jeste? w mylnym b??dzie:
> http://www.grupy.senior.pl/CEBULA,p,2416403,3.html
> http://www.toponions.com/products5.php?taalid=8

A, są niemylne błędy? Coś z logiką nie tak?

M.

43. Data: 2011-02-14 00:13:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"malgorzata" <m...@p...onet.eu> wrote in message

> A, są niemylne błędy? Coś z logiką nie tak?
>
> M.

To tylko cycat znanej osoby...

44. Data: 2011-02-14 00:17:00

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 01:13, Panslavista pisze:
> "malgorzata"<m...@p...onet.eu> wrote in message

>>> http://www.grupy.senior.pl/CEBULA,p,2416403,3.html

> To tylko cycat znanej osoby...

No, jeśli "cycat" to wsio ok.

M.

45. Data: 2011-02-14 00:22:06

Temat: Re: Zupa cebulowa - za słodka :(
Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 22:42, Yarael Poof pisze:
> [...]
> jeża, bo "zupa z cebuli" kojarzyła mi się tylko ze smrodem, ale
> ostatecznie nie wyszło źle. Smak jest ok, z tymiankiem wprost
> rewelacyjnie, pachnie super, tylko smak jest trochę mdły. Określiłbym go
> jako za słodki i stawiam, że słodycz pochodzi od cebuli. Albo ja za
> mocno zkarmelizowałem, albo za mało, albo za dużo, albo po prostu cebula
> jest tak słodka.
> Nie bardzo wiem jak wyrównać ten smak, czym to doprawić, żeby jakoś
> złamać ten cukier. Albo inaczej - ta słodycz ma swój urok, ale jest
> jednak trochę za mdłe. Soli już nie chcę dodawać.

Stawiam na "błąd" cebuli. Sól nie zmieni słodkości. Możesz najwyżej
przesolić. Jeśli już musisz ratować tę zupę, spróbuj rozcieńczyć wodą,
dodać śmietany...

M.

46. Data: 2011-02-14 08:18:41

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.
> Ale popatrz tutaj - w przepis Zupa grzybowa. Pisownia się
> zestokrotczyła... znaczy zmieniła od tamtych czasów :)
> http://193.59.172.16/szzz/ShowSkan.do?id=5597810&wyg
lad=

sęk sęk... staropolszczyzne mnmie się zachciało..
Mógłbym rownie dobrze powiedzieć... ja wiem.. tu leży pies pogrzebany..

Hehehe

47. Data: 2011-02-14 08:24:37

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgorzata" <m...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

> Stawiam na "błąd" cebuli. Sól nie zmieni słodkości. Możesz najwyżej
> przesolić. Jeśli już musisz ratować tę zupę, spróbuj rozcieńczyć wodą,
> dodać śmietany...

Błąd podstawowy to włąśnie rzocieńczanie wodą.. Co uzyskamy?
"roztwór" hehehe
A tak serio to lepiej dodać bulionu drobiwego "delikatnego" na ten przykłąd
(ale UWAGA!!!! Zmienia diametralnie smak cebulowej), bulionu jarzynowego
(też "cieniuchnego), moze odrobiny wina bialego na ktorym to gotowalismy ta
zupe, lub faktycznie smietany (KWASNEJ!!!).
Ja jednak nadal optuje zq serem zoltym ostrym, grzankami i zapieczeniem zupy
w piekarniku.
Dla "ekstremalnych" 2 zabki czosnku :-)

48. Data: 2011-02-14 08:31:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 09:18, Misiek pisze:

lad=

> sęk sęk... staropolszczyzne mnmie się zachciało..
> Mógłbym rownie dobrze powiedzieć... ja wiem.. tu leży pies pogrzebany..

:)))
Pieees? To Rozencwajgowa ma psa? A jaka rasa?

49. Data: 2011-02-14 10:21:41

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://193.59.172.16/szzz/ShowSkan.do?id=5597810&wyg
lad=

> :)))
> Pieees? To Rozencwajgowa ma psa? A jaka rasa?

Zle :-)
Pieeeeees??? Piesek?
To Rozencwajgowa ma na sprzedaz psa?
A jaka rasa?
Wiesz, bo moj Hipcio koniecznie chce miec psa.
Moze byc Łyżew... albo Sfeter (Sweter?), albo Bulgot.. albo taki maly bialy
dupelek, Sluchaj ale bron boze jajnik.
A to jaka rasa?
jaka rasa? Nordycka psia krew odczep sie od tego zierzecia nieszczescie ty
moje.
Sluchaj Binik dwa tysiace za psa...

50. Data: 2011-02-14 10:26:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 11:21, Misiek pisze:

> Zle :-)

Z pamięci pisałam, no :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Krem maślany z jajkami
Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?
"Straganowe" warzywa - przechowywanie.
Trwałość alkoholi
Re: Stop GMO!