Zupy na upalne lato

1. Data: 2003-07-29 15:42:33

Temat: Zupy na upalne lato
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, że chłodnik. Ale co poza tym?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 15:53:52

Temat: Re: Zupy na upalne lato
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiadomo, że chłodnik. Ale co poza tym?
> dżdżownica

Witam. Może owocowa / wiśniowa, truskawkowa/, choć ja osobiście nie lubię.
pzdr.

1. Data: 2003-07-29 16:00:41

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam. Może owocowa / wiśniowa, truskawkowa/, choć ja osobiście nie lubię.
No ja właśnie też nie - to trochę jak kompot np. z kluskami.
Ale nie mam żadnego pomysłu oprócz tego chłodnika, który zresztą uwielbiam,
choć ostatnio w moim warzywniaku nie ma botwinki. Najlepsze jest to
pachruście, a nie tylko sam tarty buraczek.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 16:31:04

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choć ostatnio w moim warzywniaku nie ma botwinki. Najlepsze jest to
> pachruście, a nie tylko sam tarty buraczek.

Wczoraj zrobiłam właśnie chłodnik /ja nie jadam/ z innymi dodatkami:
szczypiorek, ogórek, rzodkiewka, papryka czerwona. Rodzina chwaliła mimo, że
nie było botwinki.

1. Data: 2003-07-29 16:42:57

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Jul 2003 18:31:04 +0200, Waćpanna lub Waćpan ""
<m...@p...onet.pl>, w wiadomości
<3...@n...onet.pl> zawarł, co następuje:

> Wczoraj zrobiłam właśnie chłodnik /ja nie jadam/ z innymi dodatkami:
> szczypiorek, ogórek, rzodkiewka, papryka czerwona. Rodzina chwaliła mimo, że
> nie było botwinki.

A na bazie czego robisz? Jak dla mnie najlepsza jest do tego maślanka.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Zdjęcie z wyjątkowo głupim wyrazem twarzy, ale z firmową kartką:

1. Data: 2003-07-29 16:53:39

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> A na bazie czego robisz? Jak dla mnie najlepsza jest do tego maślanka.
Z Sanoka, inne są "jakieś dziwne".
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 17:19:13

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2003 18:53:39 +0200, Waćpanna lub Waćpan dżdżownica, w
wiadomości <bg68r7$a06$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Z Sanoka, inne są "jakieś dziwne".

Kwestia gustu :) U nas w Poznaniu króluje maślanka z Kościana.
A takiej z Sanoka to się raczej nie uświadczy.

1. Data: 2003-07-29 17:50:49

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ser&userid=39040
> *urocza czarodziejka i naprawdę przemiła dziewczyna* [Proteus]
Ja robię na bazie kefiru.

1. Data: 2003-07-29 17:51:42

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wiadomo, że chłodnik. Ale co poza tym?
> dżdżownica
Poza tym - chlodnik, chlodnik, chlodnik. Ja lubie chlodniki. Oprocz
litewskiego:
Z poziomkami, oczywiscie :-))))
Tarator, bulgarski: z ogorkami, czosnkiem, olejem, sokiem cytryny, koprem, a
na wierzch sypie orzechy wloskie.
Ze szczawiem.
Z czerwonych, czarnych i bialych porzeczek.
Pozdrawiam! :-)))
Poziomka
Musze jeszcze nauczyc sie robic chlodnik z bananow. :-))))

1. Data: 2003-07-29 19:04:32

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Jul 2003 19:50:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan ""
<m...@p...onet.pl>, w wiadomości
<3...@n...onet.pl> zawarł, co następuje:

> Ja robię na bazie kefiru.

To polecam, spróbuj z dobrą maślanka, wychodzi swietne.

Ps. Tnij proszę cytaty i wycinaj sygnaturki, łatwiej się wtedy czyta i
odpowiada.
--

Filety rybne + kalafior
owoce i warzywa z grilla