Re: Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)

Data: 2007-10-06 00:59:20
Temat: Re: Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)
Od: "Andrzej B" <t...@u...pl>

> masz coś oprócz dzwonka na prąd? ;) u mnie z 2 razy tyle, ale wszystko
> mam na prąd

> średnio 20 m3

O masz dwa dzwonki ;)

3 osoby 3 sypialnie+ living room 2 łazienki mieszkanie trochę większe niż
polski standard
Ogrzewanie, klima, płyta, TV, 2 Kompy. Woda bez wodomierzy ciepła i zimna
wliczona w czynsz nie wiem ile m3 ale dużo ;)

Za sierpień 878 kWh $81.37 z taxem, mało bo w ubiegłym roku jak lato było
gorące to znacznie więcej również w zimę też bo ogrzewanie centralne
nawiewowe elektryczne ( rozpiętość rachunków od 70-150 $ zależne od
temperatury -ogrzewanie lub chłodzenie oba dają po kieszeni najtaniej
kwiecień-maj i wrzesień-listopad). Mieszkanie szczytowe ściany zewnętrzne od
północy, wschodu i południa, cegła no i ostatnie piętro więc i dach, okna
raczej niezbyt szczelne przesuwane aluminiowe ramy ;)

1kWh kosztuje na rachunku 0.04935 $ (4,9 centa) reszta to przesył i
podatek a w sezonie grzewczym zużycie prądu ponad 40$ liczone jest za połowę
tej stawki, więc średnio ( z roku ) miesięcznie wychodzi mi trochę więcej
niż dniówka za prąd z ogrzewaniem okolice Chicago. Ogólnie chyba nieźle jak
porównać do cen w Polsce.

Pozdrowienia A.