Zwierzak do identyfikacji - poprawione

21. Data: 2004-05-29 12:20:54

Temat: Re: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p4g4j <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl>
> karczowniki sa mniejsze ,a tego wystraszonego wymoczka
> trudno rozpoznac ze zdjecia :)
> jesli chcesz poczytaj Wajraka o karczowniku
> http://serwisy.gazeta.pl/edukacja/1,52323,939656.htm

Czytałem gdzie indziej, faktem jest, że najczęściej waży 200-320 g a 500g to
maksimum wagi dorosłych osobników 4-5 letnich, ale takie rzadko sie trafiają,
:-(
co nie zmienia faktu, że obstawiam jednak karczownika:
http://natuurbeleving.scene24.net/zoogdieren/Woelrat
_Arvicola-terrestris.html

pozdr. Jerzy

22. Data: 2004-05-29 20:39:44

Temat: Odp: Zwierzak do identyfikacji - poprawione
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trafiają,
> :-(
> co nie zmienia faktu, że obstawiam jednak karczownika:

Ja też myślę, że to był raczej karczownik a nie piżmak. Dziękuję za pomoc !

pozdrawiam
samaki

23. Data: 2004-06-02 15:38:17

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samaki <c...@p...onet.pl> napisał(a):
> trafiają,
> >
> http://natuurbeleving.scene24.net/zoogdieren/Woelrat
_Arvicola-terrestris.htm

> Ja też myślę, że to był raczej karczownik a nie piżmak. Dziękuję za pomoc !

Odszczekuję, waga 500g jest nieprawdziwa (to była ewidentna literówka).
W PL mogą osiągnąć 200g a na zach. EU do 320 (ciekawe dlaczego?).
:-)

pozdrawiam Jerzy

24. Data: 2004-06-02 16:03:33

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał:

> Odszczekuję, waga 500g jest nieprawdziwa (to była ewidentna
> literówka). W PL mogą osiągnąć 200g a na zach. EU do 320 (ciekawe
> dlaczego?). :-)

Łagodniejsze zimy, dłużej mają szanse na dużo pożywienia?
--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

25. Data: 2004-06-02 16:34:00

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Jerzy Nowak napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on :

_Arvicola-terrestris.
> Odszczekuję, waga 500g jest nieprawdziwa (to była ewidentna literówka).
> W PL mogą osiągnąć 200g a na zach. EU do 320 (ciekawe dlaczego?).

strefa euro ? ;-)

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

26. Data: 2004-06-02 16:42:26

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Too Old w Milanówku napisał:

> strefa euro ? ;-)

Tam wszystko droższe, powinny być chudziutkie.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

27. Data: 2004-06-02 21:10:30

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki uprzejmości Rene, która użyczyła mi miejsca na swojej stronce (mam
> nadzieje, że wyrosną jej te pomidory ode mnie ;))), można zwierzaka
oglądać
> i zgadywać co to takiego : http://renya_k.w.interia.pl/zwierzak_samaki.htm

Ale slodki jest ten pizmaczek!

A u mnie to tylko tchorze i koty lataja po dzialce. Ale przynajmniej nie mam
problemu z nornicami.

Elfir

28. Data: 2004-06-02 21:13:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale slodki jest ten pizmaczek!
>
> A u mnie to tylko tchorze i koty lataja po dzialce. Ale przynajmniej nie
mam
> problemu z nornicami.
>
> Elfir

Ty jesteś cała piżmaczek:-)))

Pozdrawia po łebkach boletus

29. Data: 2004-06-02 21:28:49

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ty jesteś cała piżmaczek:-)))

O rany! Mam to odebrac jako komplement czy wrecz przeciwnie?

Elfir

30. Data: 2004-06-03 09:56:27

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale slodki jest ten pizmaczek!
>
> A u mnie to tylko tchorze i koty lataja po dzialce. Ale przynajmniej nie
mam
> problemu z nornicami.
>
> Elfir

Owszem, bardzo sympatycznie mu z pyszczka patrzyło ;)) A teraz do oczka
wpadają masowo padalce ???. Małe wężowate, z dwoma żółtymi plamkami na łbie.
Chyba zaczne pobierać opłaty za wstęp...

pozdrawia
samaki

Re: Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
Maj w kaszubskim ogrodzie-nowa stronka
oczko wodne za miastem
Trawniki
optymistycznie