Zwierzęta MAJĄ duszę!

61. Data: 2017-04-09 12:42:08

Temat: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 11:53, XL pisze:

> Ale to przed, czy po przeczytaniu?

Oczywiście - po. Można przecie przedstawić swoje opinie bez odwoływania,
i powoływania się na swoje autorytety.. W podsumowaniu - tak jest w
odpowiedzi spod tego linku zagmatwane że pewnie i ten pytający nie
znalazł w tym odpowiedzi na swoje pytania. Pytania, trzeba powiedzieć -
dość proste i zrozumiałe, zupełna przeciwność do odpowiedzi.

62. Data: 2017-04-09 13:01:02

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 09:12, Trybun pisze:

> A chociażby tech - czy bezmyślne opieranie się na tezach
> zapoczątkowanych przez Darwina jest słuszne.

A kto mówi o bezmyślnym?

> Na ile rozumiesz to co stanowi nauka, i masz możliwość weryfikacji, a na
> ile tylko ślepo dajesz jej wiarę? Przykład - udowodnij że ziemia jest
> okrągła, a na Marsie nie ma życia.

Jaja sobie robisz?

> Religijny fanatyk wychowuje swoje potomstwo w oparciu o swoją wiarę - to
> samo dotyczy wyznawcy nauki,

Bredzisz.

> czyż z mądrą miną nie tłumaczy on dziatwie
> o tym że ziemia jest okrągła, a na marsie nie ma życia?

I czego nie rozumiesz?
Jesteś kolejnym oszołomskim wyznawcą płaskiej Ziemi?

> Akurat jego wiara w cokolwiek by nie była, to sprawa osobista.

Nie, na ministerialnym stanowisku to nie jest sprawa osobista.
Człowiek wierzący w płaską Ziemię i chemtrails ma ewidentne braki w
wykształceniu. Taki człowiek nie nadaje się na kierowanie państwem i do
tego jeszcze za publiczne pieniądze. To nie jest jego sprawa osobista.

> Oczywiście dopóki nie zacznie jej uzewnętrzniać,

http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.x
sp?key=53AC31DB

> a to z kolei będzie
> kolidowało z obowiązującym w RP prawem. Osobiście, jak na razie mam
> tylko krytyczne uwagi dotyczące nowej gospodarki w puszczy
> Białowieskiej.

No. To i tak sporo zważywszy na to, że nie odróżniasz wiary od nauki.

> Mordercze i godne napiętnowania instynkty w stylu
> zabijanie zwierząt dla zabawy nie muszą automatycznie świadczyć że to
> niewłaściwy człowiek na stanowisko ministra środowiska.

Dobre :)
A instynkty w stylu skłonności seksualnych do dzieci nie muszą
automatycznie świadczyć, że to niewłaściwy człowiek do pracy z dziećmi...
Ty w ogóle zastanawiasz się nad tym co piszesz?

> Daj już spokój z tym swoim "poważnie" - mówisz jak jak jakiś fanatyczny
> kapłan, a jest to przecie w dużej mierze tylko wiara ..,

Ziemia nie jest płaska. Poważnie.

> Do rzeczy, proszę.

A czego nie zrozumiałeś?
Bladego pojęcia nie masz czym jest i na czym polega ewolucja.

> Jeszcze do niedawna faktem był brak kulistości ziemi.

Bzdura.
Powiedzenie: "nie wiemy jaka jest, więc powiemy, że jest płaska, bo tak
nam się wydaje" to nie jest fakt.
Wiesz, że obecnie mamy dowody na kształt Ziemi?

> Teraz niby
> osiągnęliśmy już szczyt mądrości w tym temacie?

Spodziewasz się, że zmieni kształt?

> Nie ma faktów w tych tematach, na razie i nowożytny bożek - Nauka nie
> doprowadził nas dalej niż wcześniejsze poziomy uświadomienia w
> kluczowych sprawach - wiemy tylko tyle, że nic nie wiemy.

Bredzisz, albo sobie jaja robisz.
Sio na grupę o religiach, bo to się nawet na paranauki nie nadaje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2017-04-09 13:09:23

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 11:52, XL pisze:

> Nic dodać, nic ująć.

Bo dla was kluczowe sprawy to bajki.
Nauka nie jest od wyjaśniania bajek.

> Tylko KVIAT VIE :D

Bredzisz.
To, że ty i kilku innych oszołomów nie wie, to nie znaczy, że wszyscy
nie wiedzą. Ty to nie wszyscy. Ale fajnie jest napisać "nie wiemy" i
poczuć się, że nie jesteś sama w swojej niewiedzy :)
Nikt ci nie broni się dowiedzieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2017-04-09 14:08:36

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 12:41, Trybun pisze:

> Czytając poglądy Kviata odnoszę wrażenie że on krytykując wiarę
> chociażby Katolików nie robi tego z racjonalnych przesłanek, a tylko
> dlatego że tezy głoszone przez nich nie zgadzają się z tym co on sam
> wyznaje.

Czyli nie zrozumiałeś.

> A że jest człowiekiem głęboko wierzącym to i jego teksty często
> są przesycone czystym fanatyzmem:-(

Na pewno nie zrozumiałeś.
Dowiedz się co znaczą słowa: "wiara" i "fanatyzm".
Nie tylko ty używasz słów, które mają inne znaczenie niż myślisz.
Niektórzy np. piszą "patriotyzm", a mają na myśli coś wręcz przeciwnego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2017-04-09 15:21:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> [...]
> zjeży i z gardła zacznie wydobywać wściekły bulgot dopiero gdy
> zobaczy przedstawiciela swojego gatunku.. że o naszych babach
> widzących inne przedstawicielki swojego gatunku droższych ciuchach,
> czy gustowniejszych fryzurach, nie wspomnę;-)
>
> Naprawdę sądzisz że Życie jest piękne? Gdyby tak usunąć z naszych
> mózgów te parę receptorów mających nam służyć do odczuwania
> przyjemności i zadowolenia, co nam pozostaje? Smród głód i ubóstwo,
> codzienna walka o przetrwanie kolejnego dnia, właściwie po co,
> przecie finał j tak znamy? Wyposażając nas w takie receptory Stwórca

Ależ oczywiście. Jego doświadczanie bycia, które odbywa się z udziałem
naszym jako Jego emanacji, jest poszukiwaniem przez Niego własnej
tożsmości, świadomości samego siebie, samouświadomienie sobie tego kim
jest. To tak jak nasze egzystencjalne poszukiwania: Ska przychodziny i
dokąd zmierzamy?, Kim jesteśmy? My, czyli Jego emanacje artykułujemy
tylko Jego pragnienia. Proces poszukiwania się zakończy gdy i On i my
uświadomimy sobie w sposób trwały, że jesteśmy TYM SAMYM. Ze Człowiek
Świadomy to najwyższa materialna forma Stwórcy, czyli pozaczasowego Bytu.

> No, nie zgodziłbym się i z tą tezą, jest jakiś wzorzec - w świecie
> fauny mięsożercy mają wszczepione hamulce, to dla tego kruk krukowi
> nie... a ziarnożerca ziarnożercy to już i owszem, nie widzi żadnych
> przeciwwskazań. I puki co te standardy się nie zmieniają.

Bo rozwój Swiadomości Stwórcy przebiega dzięki... przemocy
wewnątrzgatunkowej i międzygatunkowej, ze szczególnym naciskiem na tę
pierwszą, gdyż to ona wymusza postęp. "Wyścig szczurów" wśród ludzi
doprowadził do tego, że juz obecnie możemy niewiele pracować i spokojie
żyć gdybyśmy tylko znależli sposób na wyeliminowanie dążenia do
dominowania i zachałannego posiadania.

> Ewolucja, a co to takiego? Dla mnie osobiście to taka sama
> szarlataneria jak inne religie. Gdyby nie nasza umiejętność
> przelewania swoich doświadczeń na papier w czym byśmy byli mądrzejsi
> od ludzi pierwotnych, gdzie tu jakaś ewolucja? Gusła odprawiane nad
> kupką kości mają być dowodem że jednak ewoluujemy?

Nie zgodzę się z Tobą, że ewolucja to niepotrzebny ludzki wymysł.
Ewolucja Swiadomości jest faktem jak również faktem jest dążenie do
pokoju nawet za cenę... wojny. Jedynym twierdzeniem dogmatyków starego
porządku, z którym się nie zgadzam jest ich twierdzenie, że przemocy nie
da się wyeliminować z życia i że zawsze silniejszy będzie pożerał
słabszego. Bo to zakłada niezmiennie nierówność między osobnkami tego
samego gatunku oraz nierówność między gatunkami. Ja twierdzę, że
nierówność można wyeliminować przez zmianę techniki/technologii
wychowawczej, dzięki której potomek stanie się równy swemu rodzicowi
(czyli Stwórcy potomka).

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

66. Data: 2017-04-10 23:42:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> znalazł w tym odpowiedzi na swoje pytania. Pytania, trzeba powiedzieć -
> dość proste i zrozumiałe, zupełna przeciwność do odpowiedzi.

Najtrudniejsze do wytłumaczenia są rzeczy najprostsze. Proszę wytłumacz
np., czym jest miłość, śmierć, zero...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

67. Data: 2017-04-11 19:37:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-10 o 23:42, XL pisze:

> Najtrudniejsze do wytłumaczenia są rzeczy najprostsze. Proszę wytłumacz
> np., czym jest miłość, śmierć, zero...

Na to akurat są proste odpowiedzi. - Miłość - reakcja chemiczna w mózgu
wywołana hormonami. Śmierć - ustanie funkcji życiowych, przyczyna może
zaistnieć z wielu powodów. Zero - liczba neutralna,. Dusza, eeee - nie
wiem... coś mistycznego, czego nikt nie potrafi zdefiniować, nie wiadomo
czy istnieje.

68. Data: 2017-04-11 19:43:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 13:01, Kviat pisze:

> A kto mówi o bezmyślnym?

Nie słyszałem od wyznawców tej religii aby wnosili jakieś poprawki do
tej teorii. Zgadzasz się przecie z nimi w pełni, i pewnie nawet sobie
nie zdajesz sprawy że robisz to bezwarunkowo..

> Jaja sobie robisz?

Daj spokój, dyskutujemy poważnie. Wierzysz i swoja wiarę przekazujesz
dalej. jednym zdaniem - niczym się nie różnisz od Katolików czy Jehowitów.

> Bredzisz.

> I czego nie rozumiesz?
> Jesteś kolejnym oszołomskim wyznawcą płaskiej Ziemi?

Jestem wyznawcą racjonalności i możliwości własnego umysłu. To mi
pozwala nie odrzucać wierzeń np. Chrześcijan, jak i wiary wyznawanej
przez Darwinistów, jednak nie podpisuję się pod tymi wyznaniami, nie
firmuje ich swoim nazwiskiem, w końcu nie pouczam innych że to czy tamto
jest jedna i jedyna prawdą.

> [...]
> wykształceniu. Taki człowiek nie nadaje się na kierowanie państwem i
> do tego jeszcze za publiczne pieniądze. To nie jest jego sprawa osobista.

I znowu wolnego człowieka chciałbyś modelować wg swoich wzorców. Masz mu
do zarzucenia brak ministerialnych kompetencji, bo popełnia jakieś gafy
czy zachowuje się jak ślepiec we mgle, to masz prawo oczekiwać dymisji.
Ale od czepiania się wiary to już tylko krok od badania kandydata na
"czystość krwi"..

> http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.x
sp?key=53AC31DB

Czy to jakiś absurd? Na jakiej podstawie negujesz że istnieje to zjawisko?

> No. To i tak sporo zważywszy na to, że nie odróżniasz wiary od nauki.

A ty widzisz że się czymś różnią..

> [...]
> automatycznie świadczyć, że to niewłaściwy człowiek do pracy z dziećmi...
> Ty w ogóle zastanawiasz się nad tym co piszesz?

Dla mnie to jest obrzydliwe, (homoseksualizm, zresztą też). Ale uważam
że nie mam prawa dyktować innym swoich osobistych preferencji
(oczywiście nie mam tu na myśli jakichś gwałtów czy zniewoleń itd) innym
ludziom. Co mnie jeszcze wnerwia w religii zwanej "nowomową" - z pewnymi
zachowaniami ludzie żyli od samego swojego początku, nagle, ni z tego ni
z owego jakiś impotent czy abstynent zaczynają dyktować swoje warunki
innym, a w razie niepodporządkowania grozi karami..

> Ziemia nie jest płaska. Poważnie.

Tak, psze księdza, rabina, celebryty czy pierwszego sekretarza, poważnie.

> A czego nie zrozumiałeś?
> Bladego pojęcia nie masz czym jest i na czym polega ewolucja.

Nie mam, nie odrzucam, ale nie można powiedzieć że w nią wierzę.
chciałem tylko zwrócić twoją uwagę że jest to też forma wiary.

> Bzdura.
> Powiedzenie: "nie wiemy jaka jest, więc powiemy, że jest płaska, bo
> tak nam się wydaje" to nie jest fakt.
> Wiesz, że obecnie mamy dowody na kształt Ziemi?

Mamy? Pokaż wobec tego ten swój dowód na jej kulistość!

> Spodziewasz się, że zmieni kształt?

Za sto lat spodziewam się sporo zmian w stosunku do dziś głoszonych
"prawd".

> Bredzisz, albo sobie jaja robisz.
> Sio na grupę o religiach, bo to się nawet na paranauki nie nadaje.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Psychologia ( z braku filozofii) to akuratna grupa na takie rozważania.

69. Data: 2017-04-11 19:45:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 14:08, Kviat pisze:

> Czyli nie zrozumiałeś.

Ależ zrozumiałem, i powiem więcej - widzę w twojej osobie materiał na
niezłego inkwizytora na miarę czasów w jakich żyjemy.

> [...]
> Nie tylko ty używasz słów, które mają inne znaczenie niż myślisz.
> Niektórzy np. piszą "patriotyzm", a mają na myśli coś wręcz przeciwnego.

Kto takich jak LeoTar chciałby zamykać do paki? Co on ci zrobił złego,
nie chodzi zresztą o twoje szkody, ale w imię czego jak nie nowej wiary
chciałbyś go prześladować mimo tego że nie robi nikomu nic złego?
Poglądy jego sprawiają że chciałbyś go za nie karać.. Czym niby się
różnisz od tych co spalili na stosie Bruno?

Naprawdę to ty powinieneś się leczyć, dopóki nie jest jeszcze za późno.

70. Data: 2017-04-12 07:30:12

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-11 o 19:43, Trybun pisze:

> Nie słyszałem od wyznawców tej religii

Bredzisz.

(ciach bzdury)

> Mamy? Pokaż wobec tego ten swój dowód na jej kulistość!

Czyli jednak jesteś idiotą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

CzasJestBliski