Re: Zwierzęta gospodarskie

Data: 2008-09-26 04:58:43
Temat: Re: Zwierzęta gospodarskie
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 25 Wrz, 23:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Wiesz co? Mój mąż miał kiedyś koguta ozdobnego, pięknego, czerwonopiórego
> ze złotym, wielkiego (mutant jakiś, bo miał być "miniaturek"), Hendrix miał
> na imię (od wielkiej czapy z parasolowato zwisających wokół głowy, na jej
> czubku, kepy cienkich, czarnych, wąskich jak frędzle, piór). Kogut ten,
> kiedy go mąż wołał "koooo kooo kooo", przybiegał i kazał się mężowi brać na
> ręce. Chodzili tak po podwórku razem i rozmawiali - mąż go gładził po
> grzbiecie i mówił do niego "kooo kooo kooo", kogut odpowiadał "kooo kooo
> kooo".
> [...]

OK, w Polsce drob mozna hodowac i jesc do woli. Mieso drobiowe stanowi
stosunkowo male zagrozenie zdrowotne. Jak chodzi o wspomnianego
koguta, to nasuwa sie stwierdzenie ze zwierzeta jednak znaja sie na
ludziach.

PS. Oskar Wilde byl wegetarianinem, i uzasadnial to mowiac ze
zwierzeta sa jego przyjaciolmi, a on nie zwykl jadac swoich
przyjaciol.