Re: Zwolennicy faszyzmu...

Data: 2018-11-30 14:18:03
Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Kviat

W dniu 2018-11-30 o 12:26, Trybun pisze:

> Nasza niesławna konstytucja też w sporo kwestiach sama sobie zaprzecza,.

I dlatego trzeba ją zmienić na gorszą?

> Tutaj nie widzę nic szczególnie nagannego w - "koniec z propagandą
> homoseksualistów", bo gdzie taką mamy?,

W głowach faszystów.
Skoro nie ma takiej propagandy, to po co taki punkt?
Domyśl się. Albo zajrzyj do podręcznika historii.

> w tym kraju rządzonym podobno
> przez antyfaszystów,

Podobno...

> Kolejne pobożne życzenie bez pokrycia - ziemia, - mi Polakowi naprawdę wisi czy
dostępu do
> jeziora zabrania kapitalistyczna bladź  z "ski" na końcu nazwiska, czy
> jakiś rasowy szkop. Naprawdę nie wiem co cię w tym tak rusza że chcesz
> ich za to delegalizować.

Aaaa... czyli skoro piszą bzdury, to niech sobie piszą, bo to nikomu nie
szkodzi, tak?
Ty chyba musisz przeżyć dojście do władzy faszystów, żeby zrozumieć o co
chodzi i dlaczego to szkodzi.
Możesz mi wierzyć na słowo, że lepiej przeczytać podręcznik historii,
niż przeżywać ich władzę osobiście.

Dowiedziałeś się wreszcie dlaczego propagowanie faszyzmu jest
zabronione? Kontakt z podręcznikami ci szkodzi, że się tak obawiasz do
nich zajrzeć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr