Re: Zwolennicy faszyzmu...

Data: 2018-12-02 09:36:03
Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-12-01 o 18:16, Kviat pisze:

> Bo nie zajrzałeś do podręcznika historii.
> Przed wojną ludzie tacy jak ty też nie widzieli powodów.
> O ile jeszcze tamtych ludzi jestem w stanie zrozumieć, to
> współczesnych, którzy nie widzą zagrożeń trzeba traktować jak idiotów,
> którzy spali na lekcjach historii.

Co cię jeszcze powstrzymuje przed obcinaniem "narządów" noworodkom, bo
przecie to potencjalne zagrożenie gwałtem... " A to świnia, opluł, mógł
opluć mundur niemieckiego oficera"...

> Przecież wielokrotnie deklarowała. Czego nie rozumiesz?

Deklarowała tylko skończenie przyjmowania poleceń z zagranicy.

> To znaczy, ze jesteś idiotą.

A ty brunatnym przymułem.

> Dowiedziałeś się w końcu dlaczego propagowanie faszyzmu (rasizmu
> itd...) w Polsce jest zakazane?
> Czy chcesz pozostać idiotą do końca życia?

Bo brunatni rządzą i nie lubią konkurencji.

> Bez wątpienia jesteś idiotą.

> Bardziej tolerancyjnego dla faszystów?
> Bez wątpienia jesteś idiotą.

Dla jedynej faktycznej opozycji.

> A myślisz (ty w ogóle myślisz?), że dlaczego z faszystami flirtują?
> Dlaczego tolerują ONRy (i inne jego klony)? Wykorzystają idiotów
> przeciwko normalnym ludziom. Idioci będą się cieszyć, że "robią
> porządek" ze "zbokami", Żydami, ateistami, uchodźcami itd. Swoich rąk
> nie pobrudzą. Dyktatura 2.0, wyższy poziom, po co sobie brudzić ręce
> skoro ma się do dyspozycji idiotów, którzy łykają ich bzdury?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Poza władzą (i jej fanami w twoim typie) nie ma faszystów w tym kraju.