Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

11. Data: 2019-12-03 08:25:17

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 2 Dec 2019 14:27:57 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość <b...@g...c
om>
od m...@g...com :
>"Jako źródło cytowania wykładowca podał m.in. linki do portali pch24.pl"
>---
>Linki nawet do GWienka jeszcze o niczym nie swiadcza ale jakie konkretne informacje
o homo ktore przytaczal byly niezgodne z faktami?
>Bo jesli nikt mu nie udowodni ze sie minal z faktami to poza tym ze ma pewne
przywrocenie do pracy i odszkodowanko od uczelni (ktore czesto dzis sa na wlasnym a
nie panstwowym garnuszku) to PIS z tej sprawy moze zrobic bicz na genderyzujaca
lewizne we wladzach uniwerkow o ile to w ogole od POczatku nie bylo na to ustawione.

To jest klasyczne GIGO. Tu nie ma nawet sensu głębiej analizować co gość mówił.

12. Data: 2019-12-03 11:42:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2019 o 23:27, m...@g...com pisze:
> [...]
> Linki nawet do GWienka jeszcze o niczym nie swiadcza ale jakie konkretne informacje
o homo ktore przytaczal byly niezgodne z faktami?

Te "informacje" które przytaczał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-12-04 22:40:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Linki nawet do GWienka jeszcze o niczym nie swiadcza ale jakie konkretne informacje
o homo ktore przytaczal byly niezgodne z faktami?

Te "informacje" które przytaczał.
---
A jakie "informacje" przytaczal?
Zacytuj.

14. Data: 2019-12-04 22:44:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To jest klasyczne GIGO. Tu nie ma nawet sensu głębiej analizować co gość mówił
---
Napisz wprost ze nie wiesz co mowil tylko idziesz po linii POtepiania w czambul tego
co lewacka POlitPOprawnosc plemienna kaze POtepiac z rozdzielnika. Mentalnosc stadna
w opetanczym pedzie ku przepasci...

15. Data: 2019-12-05 00:21:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2019 o 22:40, m...@g...com pisze:
informacje o homo ktore przytaczal byly niezgodne z faktami?

> Te "informacje" które przytaczał.
> ---
> A jakie "informacje" przytaczal?

Niezgodne z faktami. Bredził po prostu.
I dlatego wyleciał.

> Zacytuj.

Brednie mam cytować? Oszalałeś...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-12-05 01:24:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

00:21Kviat
W dniu 04.12.2019 o 22:40, m...@g...com pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Niezgodne z faktami. Bredził po prostu.
I dlatego wyleciał.

> Zacytuj.

Brednie mam cytować? Oszalałeś...

---
Sprobujmy i na drugiego:
"Napisz uczciwie wprost ze nie wiesz co mowil tylko idziesz po linii POtepiania w

17. Data: 2019-12-05 09:38:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2019 o 01:24, m...@g...com pisze:

> [...]
>
> ---
> Sprobujmy i na drugiego:
> "Napisz uczciwie wprost ze nie wiesz co mowil

Gorsze jest to, że ty też wiesz co mówił. I doskonale wiesz, że to są
bzdury. Ale przekonania religijne nie pozwalają ci się do tego przyznać.
Religianci już tak mają, zaprzeczają faktom, kłamią prosto w oczy.
Wiedzą, że kłamią, ale wydaje im się, że robią to w szczytnym celu, bo
ich bóg tak chciał.
Kłamią nawet co do tego, że wiedzą co chce ich bóg. Nie wiedzą. Wiedzą
jedynie co chce jakiś inny religiant, który zmyślił co chce jego bóg i
to spisał albo powiedział. I powtarzają za nim jak bezmyślne papugi
pozbawione umiejętności samodzielnego myślenia. Co bardziej cwany
zostaje klechą i żyje na koszt owieczek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2019-12-05 10:10:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sprobujmy i na drugiego:
> [...]

pozbawione umiejętności samodzielnego myślenia. Co bardziej cwany
zostaje klechą i żyje na koszt owieczek.
POdstaw "lewak" w miejsce "religiant" i "partia" w miejsce "bog"
w POwyzszym i bedziesz mial to co zwykle czyli idealna autodiagnoze :)
Czy serio trudno zobaczyc ze w innych widzimy jedynie samych siebie?
Acha i "POlityk" w miejsce "klecha" oraz "wyborca" w miejsce "owieczka"
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))

19. Data: 2019-12-05 11:08:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2019 o 10:10, m...@g...com pisze:
> [...]
> zostaje klechą i żyje na koszt owieczek.
> ---
> POdstaw "lewak" w miejsce "religiant" i "partia" w miejsce "bog"

To tak nie działa.
Partie istnieją, bogowie nie.
(I dlaczego lewak, a nie prawak?)

> w POwyzszym i bedziesz mial to co zwykle czyli idealna autodiagnoze :)

Tak robią tylko religianci.
Wydaje im się, że skoro oni olewają fakty i kierują się ideologią, to
inni też tak robią.
Ci, którzy kierują się faktami, kierują się faktami, a nie ideologią.

> Czy serio trudno zobaczyc ze w innych widzimy jedynie samych siebie?

Nie trudno. Przecież religianci tak robią.

> Acha i "POlityk" w miejsce "klecha" oraz "wyborca" w miejsce "owieczka"
> ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))

Może kiedyś zrozumiesz, że ideologii nie miesza się z faktami, bo bzdury
wychodzą. Religianci w zderzeniu z faktami doznają dysonansu poznawczego
i dlatego mają taki bałagan w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-12-05 11:41:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Acha i "POlityk" w miejsce "klecha" oraz "wyborca" w miejsce "owieczka"
> ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))

[...]
Noz jestem w Ciezkim Szoku -moja regula POdstawiania nadal dziala!!!!!11!
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))))))
Masz racje: bogowie nie istnieja -tylko demony sie za nich lewuskom POdstawiajom
;)))))
A Bog jest Jeden (choc w Trzech Osobach jak u 3Muszkieterow co to Jeden za Wszystkich
a Wszyscy za Jednego ;P
A "lewak" dlatego ze to od biblijnej nomen-omen "lewizny"-
ci co sie PO(d)stawiom Bogu (PO lewej) marnie Ponoc skonczom ;)
Prawa Strona to Jasna (Strona Mocy) a Lewa (noga) Ciemna -zawsze z Tylu zostaje ;P
Zrodlo: Mt 25, 31-46
Wyjasnienie:
http://ofm.krakow.pl/cms/index.php?page=co-jest-leps
ze-prawica-czy-lewica
Trzym sie Prawej Strony Mocy (Bozej)! :D

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji