Re: Życie

Data: 2017-07-24 15:25:19
Temat: Re: Życie
Od: i...@g...pl

W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 10:17:17 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Czyli ci zależy :):)

Dobra rada - tylko i wyłącznie.

> I to mają być dowody?

Świadectwa. M.in. sploty (jak się potem okazało nieprzypadkowych) wydarzeń zakończone
finałem o szczegółach znanych tylko mnie i osobie Zmarłej -

> Takie infantylne porady to może działają na 12-latków, którzy duchy
> wywołują przy pomocy talerzyka :)

Nie widziałam żadnego "ducha". Aleś ty infantylny, jak 12-latek normalnie...

> Ty wierzysz w duchy,

W świętych obcowanie.

> ale to ja mam

Możesz.

> wrócić do rzeczywistości?

Swojej.
Ewentualnie.

> LOL :)) Znowu ci się coś pomyliło. Tobie najwyraźniej minutnik się
> popsuł i do tej pory nie zadzwonił.

Nie mam minutnika. Niepotrzebny mi - niczego nie muszę zakładać.