Re: Życie

Data: 2017-08-06 03:36:12
Temat: Re: Życie
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 30 lipca 2017 21:37:20 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
ps.com...

> Skąd to rozdwojenie jaźni? Dusza to nie Ty?

jakie rozdwojenie? po prostu jeden, jedyny raz dobitnie ja odczułem.
najprawdopodobniej dzięki łaskawości Jahwe. ale tego nie jestem pewny.

> I dlaczego na gorszy świat? Przecież świat z opiekującym się Tobą bogiem
> jest lepszym a nie gorszym światem niż taki w którym boga nie ma i musisz
> dbać o siebie sam.

zawsze dbałem sam o siebie, co nie znaczy, ze mi ludzie, czy Bóg nie pomagali.
nie ma światów lepszych od Nieba. a wątpliwe, abym w Niebie był najbardziej
przydatny.

> Piszesz jak opetany opowiadający o widzeniach białych myszek w pijackim
> delirium.

pewnie Pszemku według ciebie takze wszyscy swieci byli przez biale myszki opętani:)
a może jest tak, ze to Ty po prostu tak mało widzisz i czujesz?

pozdrawiam,
jacek