Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

Data: 2018-01-10 05:54:35
Temat: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Trybun pisze:

> Z jakiej definicji? Przecie definicji ludzkość już tyle wypracowała
> że jest jeszcze więcej niż samych Bogów.

To pytanie do Jakuba Krzewickiego, nie do mnie.:)

> To jedno, drugie to chyba nie trzeba się odwoływać do spekulacji
> względem reinkarnacji. Reprodukcja komórki jest faktem. Czyż Stwórca
> nie tak to urządził że potomstwo musi posiadać certyfikat który w
> czytelny sposób wiążące je z przodkami?

Reprodukcja komórki to tak jakby zmieniający się stan świadomości
osobnika przez nią stwarzanego. A potomstwu nie jest przekazywana
materia lecz informacja przechowywana w Świadomości przodków. To są te
tzw. geny (niby dla budowy biologii) i memy (te dla budowy zachowań
społecznych). To przodkowie tworzą (i ewoluują) informację dzięki
odtwarzaniu której (materializowanie, wychowanie) powstaje następnie
potomstwo.

> Swoja drogą to bardzo mało wszystkie religie prawią o fizycznym
> rozmiarze Boga.

Bo bóg to maska psychiczna nałożona przez potomstwo na rodziców, którzy
zakazali swojemu dziecku/dzieciom praktycznego (doświadczalnego)
zapoznania z aktem potencjalnego tworzenia nowego potomka. Czyli
bóg-rodzic jest wytworem w psychice dziecka i powstaje na skutek zakazu
zapoznania dziecka z życiem seksualnym rodziców oraz zakazu inicjacji
dziecka w "świętym trójkącie" Rodzice + Dziecko.

> Gdyby tak wziąć na logikę, na to jakimi narzędziami się posługuje w
> tworzeniu - atom czy komórka, to jego rozmiar musi być taki że nie
> przez każdy mikroskop dałoby Go się zobaczyć.

A czy te mikrotwory ktokolwiek, kiedykolwiek widział? :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net