Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Date: Sat, 31 Mar 2018 16:31:16 +0200
<8...@g...com>
<p9m695$t5g$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<p9n7id$sm4$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<p9nlep$abk$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<p9nn4q$gno$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<p9o1lt$mf2$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>

W dniu 31.03.2018 o 15:54, z...@g...com pisze:

> Ale co wymyślił człowiek? Prawa fizyki, ewolucję? Czy też kulturę z
> jej wszystkimi wytworami i mitami?

Tak. To wszystko wymyślił człowiek by dorównać swemu Stwórcy, który
przez swoją nieświadomość uniemożliwił swemu dziecku zrównanie się z nim
(czyli Stwórcą) samym. Od tego momentu, czyli od samego Początku, trwa
walka człowieka o to by Stwórca (Rodzic) pozwolił mu wreszcie na
zrównanie się emocjonalne. Ale Stwórca jest głuchy na wołania człowieka
więc i dziecko napiera coraz mocniej wymyślając coraz to nowe gadżety,
które mogą mu przynieść chociaż chwilowe zaspokojenie nienasyconego JA
wyhodowanego na braku poznania swego Boga.

> Wartością kobiet jest ich atrakcyjny wygląd a mężczyzn wysoka
> pozycja w społeczności.

Baba daje d... a facet za to płaci... frajerskie. Hue, hue.

> Cała reszta naszych zachowań z tego wynika.

Masz całkowitą rację. :)

> Poza tym nie uważam, żeby mężczyznom zależało na wydalaniu potomków.
> Raczej na płodzeniu. Dlatego dla mężczyzn celem jest seks. Dla
> kobiet to tylko środek aby zrealizować zwoje cele rozrodcze.

Celem kobiety jest przede wszystkim zdobycie niewolnika i w tym celu
używa ona seksu. Najpierw niewolnikiem jest mężczyzna a gdy już spłodzi
dziecko to dziecko staje się dla kobiety zabezpieczeniem, że będzie ona
sprawować władze. I nad mężczyzna i nad dzieckiem. Dominacja, czyli
zaspokajanie braku poczucia własnej wartości i możliwość uwalniania się
od odpowiedzialności za własne życie przy pomocy d... to są cele i
metoda kobiety.

> Ta "drobna różnica, że dla mężczyzn seks jest celem a dla kobiet
> środkiem powoduje całą górę seksualnych nieporozumień wynikających z
> braku zrozumienia celów drugiej strony.

A jaki jest według Ciebie cel dla którego realizacji kobieta gotowa jest
stać się prostytutką?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018