Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Date: Fri, 6 Apr 2018 23:01:42 +0200
<4...@g...com>
<c...@g...com>
<pa8dkg$hqu$1@node1.news.atman.pl> <pa8eeu$ihh$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pa8gek$kh3$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<pa8i0s$m6r$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<pa8jie$n11$3@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>

W dniu 06.04.2018 o 22:23, z...@g...com pisze:

> To nie ja popełniam nadużycie. Na jakiej podstawie porównujesz się z
> Bogiem. Jako inżynier powinieneś wiedzieć że do porównania trzeba
> znać parametry :) Znać, a nie robić założenia z sufitu.

I właśnie o tym cały czas piszę: O DOŚWIADCZENIU całego mojego życia,
dzięki któremu zdobyłem Wiedzę i Świadomość, która wreszcie pozwala mi
być pewnym, że w żaden sposób nie jestem od Niego gorszym. Ale
równocześnie z tą Wiedzą przyszła świadomość tego DLACZEGO przez taki
kawał życia brakowało mi poczucia własnej wartości, miałem kompleksy i
czułem się zawsze tym gorszym od innych.

A w osiągnięciu tej świadomości pomogły mi dzieci, szczególnie córka
Katarzyna, oraz... przemoc, której w stosunku do mnie dopuszczała się
moja eks- żona Teresa M.. Odpowiedź na pytanie dlaczego przez tyle lat
czułem się zawsze gorszy przyszła nagle, niczym błyskawica i zmieniła na
zawsze moje zdolności widzenia Rzeczywistości z postrzegania tylko
materialnej rzeczywistości na dostrzeganie i czytanie tego co
niewidzialne, czyli emocji drążących mój umysł.

Do tego by otworzyć swoje "trzecie oko" nie czyniłem żadnych
założeń, co tak nieładnie próbujesz tutaj zasugerować, lecz otworzyłem
się jedynie na doświadczanie tego co mi przynosił los, a właściwie to
tego co generowała moja podświadomość. I chociaż pisałem o tym już
wielokrotnie to specjalnie dla Ciebie jeszcze raz podkreślę, że do
zbudowania całego systemu Wiedzy NIE CZYNIŁEM ŻADNYCH ZAŁOŻEŃ ! Cały
system jest efektem DOŚWIADCZENIA.

A piszę o tym wszystkim dlatego, że mimo iż nie udało mi się spełnić
marzenia mojej Kasi o tym by mogła przeżyć szczęście w rodzinie zanim
założy swoją rodzinę, to może chociaż nasi następcy będą w taki sposób
wychowywani przez swoich rodziców by opuszczając rodzinne gniazdo a celu
założenia swojego nowego byli ludźmi dorosłymi i odpowiedzialnymi a nie
dużymi dziećmi oczekującymi zewsząd pomocy i doznającymi przemocy, w
większości przypadków aż po grób.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018