Zyczenia

1. Data: 2002-09-03 11:52:19

Temat: Zyczenia
Od: "Beata i Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis obchodzimy naszą 14 rocznicę ślubu, nieby to nie wiele, a jednak
całkiem ładny szmat czasu. Życzymy wszystkim tak cudownego nastroju jaki
mamy.

Beata i Jacek

2. Data: 2002-09-03 14:03:18

Temat: Re: Zyczenia
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje i zycze wszystkiego najlepszego na kolejne 14, ba na 144 lata
;-)))
No i udanego swietowania!!!!!!!!!!!!

--
Serdeczne pozdrowionka.
KARKA ;-)

3. Data: 2002-09-03 14:21:33

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata i Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al27pu$jhv$...@n...onet.pl...
> Dzis obchodzimy naszą 14 rocznicę ślubu, nieby to nie wiele, a jednak
> całkiem ładny szmat czasu. Życzymy wszystkim tak cudownego nastroju jaki
> mamy.

Serdeczne gratulacje i najlepsze zyczenia na przyszle lata! Mnie
jednak chyba nikt nie przebije, bo niedawno obchodzilam 33./ tez cudowna/
rocznice slubu. Ewa

4. Data: 2002-09-03 15:41:51

Od: "Saba" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-09-03 17:21:56

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gratulacje i sto lat pozycia małżenskiego i samego słoneczka w zyciu.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

6. Data: 2002-09-03 17:54:34

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Beata wyklawiaturzył(a):

> Dzis obchodzimy naszą 14 rocznicę ślubu, nieby to nie wiele, a jednak
> całkiem ładny szmat czasu. Życzymy wszystkim tak cudownego nastroju jaki
> mamy.

No to gratulacje, fakycznie szmat drogi razem pokonaliscie,
zycze wam jak najdluzszej podrozy.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

7. Data: 2002-09-03 19:17:19

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata i Jacek wrote:

> Dzis obchodzimy naszą 14 rocznicę ślubu, nieby to nie wiele, a jednak
> całkiem ładny szmat czasu. Życzymy wszystkim tak cudownego nastroju jaki
> mamy.
i oby juz nie wiecej

8. Data: 2002-09-04 08:52:36

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzis obchodzimy naszą 14 rocznicę ślubu, nieby to nie wiele, a jednak
> całkiem ładny szmat czasu. Życzymy wszystkim tak cudownego nastroju jaki

Mam nadzieję, że życzenia na prv dotarły?
Pozdrawiam
i jeszcze raz wszystkiego naj...!

Aseti

9. Data: 2002-09-04 10:44:03

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety nie doszły, jeśli mozesz podeslij jescze raz
>
>Jacek

Wysłałam jeszcze raz na prv - wedle życzenia.
Z jakim skutkiem tym razem?

Pozdrawiam
Aseti

10. Data: 2002-09-04 12:21:16

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" <a...@h...pl> wrote in message news:al4o78$lut$1@news2.tpi.pl...

> Wysłałam jeszcze raz na prv - wedle życzenia.
> Z jakim skutkiem tym ra

Nie doszło :(

Jacek

j...@i...pl