Zyrtec a jego [tańsze] generyki

11. Data: 2003-05-25 19:20:43

Temat: Re: Zyrtec a jego [tańsze] generyki
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr C. napisał:
> ?!!!

moze sie jednak pomylilem ;))
w kazdym razie wycofali go bo powodowal klopoty z krazeniem i interakcje
z innymi lekami (glownie przeciwdepresyjnymi)
zawieral tez duzo (240mg!) pseudoefedryny...

ogolnie lepiej stosowac nowoczesniejsze i bezpieczniejsze leki, niz
hismanal

--
best regards,
scream (at)w.pl

12. Data: 2003-05-25 19:48:14

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...

> i to jest wlasciwa odpowiedz (a nie poprzednie) Amertil jest dokladnie
> generykiem preparatu Zyrtec

pytal tez czy jest cos innego
stad moja odpowiedz, uwazam, ze loratadyna jest duzo lepszym lekiem

13. Data: 2003-05-25 20:05:22

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Różnica w reakcji organizmu na różne leki jest ogromna.
Alertec i Zyrtec - wg info na opakowaniu zawierające te same
składniki - na mój organizm działaja diametralnie inaczej.

Pierwszy brałam bez żadnego efektu antyalergicznego, w przypadku
Zyrtecu efekt pozytywny był widoczny już po 2. tabletce.
Po Alertecu czułam się jak kiedys po Hismanalu (spałam na stojąco), a
po Zyrtecu czuję się świetnie.

pozdr

cherokee

14. Data: 2003-05-25 22:11:03

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bar7lu$jdn$...@a...dialog.net.pl,
Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>:
> [...]
> Zyrtecu efekt pozytywny był widoczny już po 2. tabletce.
> Po Alertecu czułam się jak kiedys po Hismanalu (spałam na stojąco), a

Bardzo cenne uwagi. Trzeba wyprobowac, co najlepiej sluzy w konkretnym
przypadku. Np. u mnie Clemastinum (probowalem tez Claritine (loratydyne),
Alertec, Zyrtec).

--
Robert

15. Data: 2003-05-25 22:20:23

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo cenne uwagi. Trzeba wyprobowac, co najlepiej sluzy w konkretnym
> przypadku. Np. u mnie Clemastinum (probowalem tez Claritine
> (loratydyne), Alertec, Zyrtec).

Kiedyś to brałem (lata temu) i właśnie "spałem na stojąco". Z kolei po
hismanalu czułem się świetnie. No nic, wszystkim dziękuję za odpowiedzi.
Popróbuje różnych.

Art. 148 [kc] Owoce opadłe z drzewa lub krzewu na grunt sąsiedni
stanowią jego pożytki.

16. Data: 2003-05-25 22:25:08

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com> napisał w wiadomości