Re: Zywoplot na mapach

Data: 2010-07-01 07:18:24
Temat: Re: Zywoplot na mapach
Od: d...@a...abc.com.pl

> Dzieki za rzeczowe informacje. Czyli wynika z tego, ze zywoplot, nawet
> stary, nie znajdzie sie nigdy na zadnej mapie i mój pomysl jest
> generalnie do niczego. Czy to znaczy, ze na takich mapach nie ma tez,
> na przyklad, duzych drzew?
> Piotr

Witam,

stare drzewa są jeśli stanowią jakieś odniesienie do przybliżonego
określenia położenia działki.
I tak np. na mojej mapce jest 30 letnia czereśnia rosnąca w rogu działki
ale nie ma 120 letnich jesionów rosnących przy brzegu ale nie na granicy.
Tak samo jest z gruszami rosnącymi na krawędzi drogi.

D.P.