Re: a te kwiatki to na lampę :) [długie, jak to moje]

From: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: a te kwiatki to na lampę :) [długie, jak to moje]
Date: Thu, 6 Jun 2002 15:41:41 +0200

Hanka Skwarczyńska napisał(a) w wiadomości: ...
>To jeszcze bym prosiła o podanie wymiarów tego bydlęcia i
>informację, jak bardzo takie halogenki grzej? i, je?li grzej?

Grzeja jak zarowka. Takie ok 40W. Sa tez mniejsze ale nie wiem jak takie
grzeja np 10 W

>bardzo, czy można je czym? od góry zaekranować (w dół mog? sobie
>grzać, niech maj? ;)) No i jeszcz ile miejsca (w pionie) zajmie
>to całe ustrojstwo, czyli innymi słowy jaka gruba musiałaby być
>moja półka, żeby reflektorki się w niej zmie?ciły.

Rozne sa - duzy wybor oprawek jest np w Castoramie. od 0.5 (ale chyba z
wwiercaniem) do ok 2 -3 cm. Ja bym poszukal takich do montazu zewnetrznego a
kabel puscil przez wywiercony otwor w desce. Esetetycznie i proste do
zrobienia. Mozna tez sie zastanowic nad oprawkami z mozliwoscia zmiany
polozenia zarowki ale to sie bardziej do lazienki nad lustro nadaje.

Gotowe zestawy maja tendencje do zawyzania cen takze dobrze jest popatrzec
czy nie ma taniej oddzielnie oprawek zarowek i transformatora.

Pozdrawiam
Zonzi