aborcja

71. Data: 2002-06-11 08:16:15

Temat: Odp: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae43kr$hee$...@n...tpi.pl...

> No własnie które to?????? Może podzielisz się z nami ta informacja, bo
> "głupi" Minulet kosztuje juz 27 zł a jest jednym z najtańszych, podobno.

Ja place za Regulon cos okolo 17zl.

> A tabletki antykoncepcyjne tansze od prezerwatyw??? chyba zapytam gineko
loga
> przy najblizszej okazji.

Watpie.
A poza tym mam juz jedno dziecko z prezerwatywy wiec dziekuje bardzo :-)))

Magda

72. Data: 2002-06-11 08:18:54

Temat: Odp: aborcja lub antykoncepcja
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia <j...@p...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:ae484g$j91$...@k...task.gda.pl...

> Podobno nalezy do nich Diana czy jakos tak, namietnie polecana przez
> kosmetyczki, bowiem podobno likwiduje tradzik, ale, znow podobno z wieloma
> skutkami ubocznymi.

Diane kiedys bralam i myslalam ze sie przekrece.Mialam migotanie serca,du
sznosci,pocilam sie okrutnie i mdlilo mnie.

A z jakiego miasta jestes Asia?Nie mozesz zapisac sie panstwowo do ginekol
oga?U nas dzwoni sie i zamawia recepte za darmoche.

Pozdrawiam.Magda

73. Data: 2002-06-11 08:21:17

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:ae4aup$bh0$...@n...tpi.pl...

> 2.Lekarz prywatny ma prawo przepisać 6 opakowań tabl.
> państwowy 2 op.

Moj lekarz(panstwowy) zapisuje mi od razu kilka opakowan tzn tak jak napis
ala Madzia,kilka recept po dwa opakowania bez daty.

Pozdrawiam.Magda

74. Data: 2002-06-11 08:38:21

Temat: Re: aborcja lub antykoncepcja
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Moj lekarz(panstwowy) zapisuje mi od razu kilka opakowan tzn tak jak napis
> ala Madzia,kilka recept po dwa opakowania bez daty.

co prawda tak robić nie wolno, ale skoro masz możliwość....
u mnie bez rejestracji na wizytę lekarz nie ma fizycznej możliwości wejścia
w kartę pacjentki - jest blokada
a poza tym przy częstszych wizytach częściej badania się robi i tym samym
wszelkie nieprawidłowości są szybciej wychwytywane

pozdr.Joanna

75. Data: 2002-06-11 08:55:33

Temat: Re: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktore to?

Na pewno Stediril (sama brałam), chyba Microgynon.....i jeszcze jeden, ale
nie pamiętam. Jutro będę prawdopodobnie wiedziała, to napiszę. Acha, ten
trzeci to nie było Diane 35.

76. Data: 2002-06-11 09:15:55

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Stelmach" <s...@N...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3CB550F3.58E88F63@NOSPAM.interia.pl...

> Ehhh... moj pierwszy ginekolog zapisal mi kiedys Diane-35 bez zadnych
> badan - a prosilam go o tabletki antykoncepcyjne. Co za konowal. :-/

ja trzymam się zasady - najpierw wiadomości o leku a później dopiero
wykupienie lub nie, w zalezności od tego czy uznam go za potrzebny
żeby uprzedzić zarzuty - dziecko ma 7,5 roku i na ogół wiem na co reaguje
dobrze, z przypadkowym (nie naszym) lekarzem nie sprzeczam się że podawanie
zakatarzonemu dziecku Thiocodinu (chyba tak sie pisze) 3 razy dziennie jest
bez sensu - po prostu nawet go nie kupuję, swoje choróbska mam nie od dziś -
też się mniej więcej orientuję co i jak, staram się przeprowadzać
rozpoznanie wstępne jeśli mam możliwość - tabl. anty bierze kupa kobiet i
większość orientuje się w potrzebnych badaniach, jeśli trafi się na konowała
można się domagać wiadomych badań albo iść do innego

pozdr.Joanna

77. Data: 2002-06-11 09:37:38

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> 1.Chryste Panie! Diane -35 nie jest tabletką antykoncepcyjną! to lek na
> lekkie postacie hirsutyzmu, zapalenie łojotokowe skóry, pewne postacie
> trądziku - reszty w tej chwili nie pamiętam, uboczne działanie to
działanie
> antykoncepcyjne - nie trzeba przyjmować dodatkowych tabletek anty.
> Diane nie jest tabletką antykoncepcyjną i na pewno nie jest obojętna dla
> zdrowia dla osób , które ją biorą nie ze wskazań lekarskich

Fakt, Diane 35 jest lekiem o dzialaniu androgennym czy jakos tak.
Moj lekarz polecil mi jej stosowanie kiedy nie moglam dojsc do ladu
ze soba po porodzie i skonczeniu karmienia piersia - mam tu na
mysli glownie zmiany tradzikowe oraz nieprawdopodobne wrecz
wypadanie wlosow. W kazdym razie pomoglo.

Przy okazji Diane 35 dzialalo antykoncepcyjnie. (chociaz ja to niczemu
juz nie wierze ;-) ).

> Kosmetyczka na pewno lekarzem nie jest i nie ma prawa polecać
> takiego leku!

Moglaby Diane 35 zasugerowac - aby potencjalna klientka
mogla wybor tego skonsultowac ze swoim lekarzem. Co jest istotne
to zanim lekarz zdecyduje sie na przepisanie pigul kobiecie powinien
zlecic jej wykonanie badan - morfologia, mocz i takie tam. A z tego
co wiem to nie zawsze tak jest. Wybieraja juz tabletki przy pierwszej
wizycie - a to chyba nie calkiem w porządku.

> 2.Lekarz prywatny ma prawo przepisać 6 opakowań tabl.
> państwowy 2 op.

Dobrze wiedziec ;-)

> pozdr.Joanna

---
Pozdrawiam,
Kasia
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=384
Gdynia GG#368316

78. Data: 2002-06-11 09:54:31

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nieradek" <K...@p...pl> napisał w wiadomości
> Moglaby Diane 35 zasugerowac - aby potencjalna klientka
> mogla wybor tego skonsultowac ze swoim lekarzem.

bez urazy, ale IMHO zasugerować to kosmetyczka jakiś lek może swojej kumpeli
na kawce a nie klientce w gabinecie, Bisacodyl tez sugerują i inne podobne
rzeczy...
a trener sugerujacy sterydy też jest w porzadku?
zawodowiec nie będzie polecał prochów tylko wizytę u lekarza, lub
konkretnego lekarza ale to już OT

Buźka
Joanna
ps.Poprosimy o załatwienie słonecznej pogody za miesiąc

79. Data: 2002-06-11 10:08:50

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nieradek" <K...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> bez urazy, ale IMHO zasugerować to kosmetyczka jakiś lek może
> swojej kumpeli na kawce a nie klientce w gabinecie,

Asiu, no to wlasnie chcialam powiedziec - kosmetyczka moglaby
ewentualnie zasugerowac, by potencjalna klientka poszla ze swoim
problemem do ginekologa, dermatologa i wszystkich świetych ;-)
I przy okazji zapytala o Diane 35.

Tak wlasnie dzieki kosmetyczce odkrylam Baneocin - rewelacja :-)

>Bisacodyl tez sugerują i inne podobne rzeczy...
> a trener sugerujacy sterydy też jest w porzadku?
> zawodowiec nie będzie polecał prochów tylko wizytę u lekarza, lub
> konkretnego lekarza ale to już OT

No tak, ja tu mialam na mysli zdroworozumujące klientki bywające
w gabinetach kosmetycznych ;-) Które to co im polecą zweryfikują
z jakims medycznym autorytetem :-)

> Buźka
> Joanna

> ps.Poprosimy o załatwienie słonecznej pogody za miesiąc

Zrobię co mogę ;-))

---
Pozdrawiam,
Kasia
Gdynia GG#368316

80. Data: 2002-06-11 10:15:22

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety <t...@i...pl> napisał(a):

> A tabletki antykoncepcyjne tansze od prezerwatyw???

Wiesz, wszystko zależy od tego, ile kto razy... Bo jak ktoś cztery razy po
dwa razy, osiem razy raz po raz, o północy ze dwa razy i nad ranem jeszcze
raz, to faktycznie tabletki wyjdą taniej.

MSPANC,

JoP

dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki
Test - zapytanie