akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki

21. Data: 2011-01-11 20:45:49

Temat: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:mwmadhscg0ei.r38xm2ynx3w9.dlg@40tude.net...

> Ja "się słucham" instrukcji.

Chodzi o wibracje, gdy układ mechanicznie nie jest zrównoważony, a tu
turbiny mają odpowiednio duże obroty aby skutecznie separować cząstki w/g
ich masy. Turbina jest filtrem o dość ostrych parametrach. W odkurzaczu musi
przepuścić czyste powietrze, resztę odbijając, więc istotna jest prędkość
obwodowa, przy danych obrotach dobiera się średnicę turbiny

22. Data: 2011-01-11 20:56:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2011 21:45:49 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> przepuścić czyste powietrze, resztę odbijając, więc istotna jest prędkość
> obwodowa, przy danych obrotach dobiera się średnicę turbiny

I co w zw. z tym - NIE CZYŚCIĆ?

23. Data: 2011-01-11 21:04:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co w zw. z tym - NIE CZYŚCIĆ?

Czyścić. Póki nowy.

24. Data: 2011-01-11 21:50:32

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 16:05:09 +0100, Przesmiewca napisał(a):
> Az przysiadlem. To wspolczuje.

Czego współczuć? Czystego domu? :)
To nie jest 30m "apartament", tylko zwykły stary dom. Pokoje nie są puste,
a futrzaki zostawiające swoje futro na różnych obutych materiałem meblach
dokładają swoje. Do tego odkurzanie wszystkich półek, szaf, przejechanie
dywanów elektroszczotką, poprzesuwanie mebli pod którymi trzeba posprzątać
- to po prostu musi trochę potrwać, jeśli się nie robi byle jak.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

25. Data: 2011-01-11 21:53:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2011 21:50:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
> dywanów elektroszczotką, poprzesuwanie mebli pod którymi trzeba posprzątać
> - to po prostu musi trochę potrwać, jeśli się nie robi byle jak.

Dokładnie.
U mnie bez futrzaków - trwa tyle samo :-)

26. Data: 2011-01-11 21:55:53

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 19:37:08 +0100, Przesmiewca napisał(a):
> Sprzatanie a samo odkurzanie to jednak roznica.

Po takim odkurzaniu niewiele zostaje do sprzątania - no, jeśli się uprzeć to
podłogi można przejechac mopem...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

27. Data: 2011-01-11 23:01:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2011 21:55:53 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Po takim odkurzaniu niewiele zostaje do sprzątania

Zwłaszcza, ze przed odkurzaniem trzeba dokładnie wszystko pozbierać z
miejsc niepożądanych :-)

28. Data: 2011-01-12 08:41:21

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Zwłaszcza, ze przed odkurzaniem trzeba dokładnie wszystko pozbierać z
>miejsc niepożądanych :-)

Trzeba?

29. Data: 2011-01-12 12:05:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 09:41:21 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> Trzeba?

No a jak poodkurzać? - wciągając spinki, książki, gazety, rękawiczki... i
co tam jeszcze?

30. Data: 2011-01-17 01:40:05

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k <...@...pl> napisał(a):

> Witam,
> Myślę, że przydałby mi się odkurzacz akumulatorowy bezprzewodowy ("długi" )
> w domu.
> Mniej więcej taki:
> http://www.megamedia.pl/odkurzacz-akumulatorowy-pion
owy-hoover-fj-180-r-freejet
> [...]
> tylko na nim stawiało - to stacja byłaby permanentnie podłączona do prądu.
>
> I teraz mam pytanie:
> Czy ktoś użytkuje taki lub podobny odkurzacz (jakie wrażenia)?
> Jak zbiera drobinki piasku (zakładam, że z kłaczkami sobie radzi)?
> Jak z czyszczeniem/opróżnianiem pojemnika kurzu?
> Czy z biegiem czasu baterie nie siadają tak, że traci moc (czas używania nie
> jest problemem - ww odkurzacz niby może pracować 30 minut - ale dywanów nie
> chciałbym nim nawet odkurzać - przewidywany czas 3-5 minut)?
> Na co jeszcze uważać wybierając/kupując tego typu ustrojstwo?

Jest takie stwierdzenie że gorsze jest lepsze. W omawianej kwestii pasuja do
niego dwa urzązdenia. Pierwsze to szczotka do zamiatania. Nie warczy i nie
zużywa prądu. Łatwa w konserwacji. Posiada bardzo dużą efektywność. Dobra
kosztuje z 5 dych. Tandety po 7,99 nie polecam. Nadaje się do powierzchni
gładkich i w ograniczonym zakresie do wykłądzin. Niestety do kompletu
potrzebuje szufelki. Drugie nosi rożne nazwy Maniek, Kaska itp. To takie
pudelko z czterena kókami napędzajacymi szczotke. W przeciwieństwie do
szczotki jest to już urzązdenie techniczne. Wydaje w czasie pracy jakieś
dzwięki. Nie wymaga zasilania. Cechuje się wysoką efektywnością na dywanach i
wykladzinach z włosem. Na powierzchniach gladkich dziala trochę
gorzej.Niezwyke proste w obsłudze. Z reguły w komplecie nie ma instrukcji
obslugi. Na tej samej zasadzie co Kaski i Manki działąją samojezdne odkurzacze
po kilka tysięcy za sztukę.

Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz