Re: alarm do domu, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje

From: "Natalia" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: alarm do domu, gdzie mozna kupic tani, prosze o informacje
Date: Sat, 24 Sep 2005 13:33:53 +0200
Sender: natolka@uzytkownicy_idg

Dziękuje Pani/Panu za odpowiedź :)
Dom mam przecietny 100 m+piwnica, nie mam jaki specjalnych wymagan, chce
zeby wylo, jak ktos niepowolany bedzie lazil po domu, albo jak otworza sie
drzwi wejsciowe czy garaz.
Nie wiem, czy chce firmy ochroniarskie, bo nie znam kosztow... A moze mnie
tez powiadamiac ten nadajnik? Na kablach sie nie znam, sama na pewno nie
poloze ale moze ktos.
Fundusze.... MOGE DAC OKOLO 600-700 zł... Uda sie cos kupic w tych
granicach? A jesli tak, to gdzie Pan/Pani poleca?
W fimie ochroniarskiej policzyli mi 2 tys.+ dojazd i montaz
Pozdrawiam
Natalia Kapela

Użytkownik "B&B SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ" <b...@b...com.pl> napisał w
wiadomości news:dh2v7f$bh2$1@amigo.idg.com.pl...