Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)

Data: 2001-08-30 21:10:40
Temat: Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)
Od: "Michal" <m...@b...pl>

> a o czym sam mowisz ?

O ksiazkach. One sa pisane w sposob NAUKOWY, a nie popularnonaukowy, albo
science fiction.

> nie znam twojej wiedzy bo jej nie ujawniles gdy to uczynisz to bedzie
mozliwosc oceny

Mam ci przepisac 100 stron ksiazki?! Podalem ci zrodla - mozesz sam
poszukac - dostepne w kazdej bibliotece akademickiej.

> Czy przeczytales to co napisalem >?
> "cytat"
> kofeiny
> (koniec cytatu)

Nie rozumiesz? Wiec przeczytaj jeszcze raz co napisalem wyzej. ETYKA NIE
POZWALA NA BADANIA WPLYWU LEKOW NA PLOD.

> Czy doprawdy nie znasz nieinwazyjnych metod badania wplywu alkoholu na
plod, zgodnych z etyka lekarska ?
> Wszyscy pekaja ze smiechu czytajac twoje wywody.

Co rozumiesz przez nieinwazyjna metode? Chyba pozostawienie alkoholu poza
organizmem :))

> twierdzac ze ciezarne powinny od czasu do czasu spozywac alkohol
> dowod nieszkodliwosci alkoholu na plod nalezy do ciebie.
> A na temat metabolizmu alkoholu w organizmie poczytaj:
> http://www.altavista.com/sites/searc
h/web?q=%2Balcohol+%2Bmetabolism&pg=q&kl=XX&search=S
earch

Znam to na pamiec... to raczej ty poczytaj...

> Twoja argumentacja prowadzi dalej do wniosku, ze to osoba nie uzywajaca
> narkotykow musi wykazywac ze narkotyki sa szkodliwe.

No trudno sie spodziewac po narkomanie ze napisze na ten temat prace
naukowa... To juz dzialka naukowcow wlasnie...

> Ale tak nie jest.
> Niepijacy, niepalacy, nienarkotyzujacy sie nie musi wykazywac Michalkowi
> ze picie, palenie, narkotyzowanie jest szkodliwe.
> Nie musi poniewaz inni juz to wykazali.

Oczywiscie ze wiem... Ale ty sprowadzasz wszystko do tego, ze "kazdy
kieliszek to powolna smierc twojego mozgu" i inne tego typu bajki...

> Twoja opinie przesle w celu konsultacji do 10 ministerstw zdrowia na
swiecie,
> zespolow do spraw certyfikacji procedur medycznych i standardow.

Jesli bedziesz rozmawial z nimi w taki sposob jak tutaj nie doczekasz sie
odpowiedzi... Ciekawe dlaczego twoja ignorancja i przemadrzanie drazni z 30
osob na tej liscie? Wszyscy sie myla, co?

> Mysle ze jestes na tyle pewny siebie, ze nie obawiasz sie takiej
miedzynarodowej
> weryfikacji swoich kompetencji.

Mysle, ze to sa ludzie na poziomie, z ktorymi dyskusja naukowa jest mozliwa.
Zreszta niczego nie mam zamiaru nikomu udowadniac. Tylko ty sie czepiasz
kazdego slowa - jakos nikogo innego nie drazni to co pisze, bo reszta to
ROZUMIE,w przeciwienstwie do Ciebie. A w ministerstwach zaajmuja sie
powazniejszymi sprawami, niz dyskuzja z takimi jak ty...

> Zrodla prosze.
> Cytaty.
> Powolales sie na 3 nazwiska.
> Ktory z autorow zaleca spozywanie alkoholu przez ciezarne ?

Czytaj co pisze. Mowie o METABOLIZMIE alkoholu. Zeby na ten temat
dyskutowac, trzeba wiedziec o czym sie mowi. A nie podchodzic do tego jak do
hasla, za ktorym kryje sie nie wiadomo co. Dyskusja z toba nie wnosi nic
konkretnego poza powolywaniem sie na jakies przeczytane strony WWW... Ja mam
z tym tematem do czynienia 6 lat w pracy naukowej i nie zamierzam ci
wykladac co to C2H5OH. Nie ten poziom...

> Szkoda ze do nich nie nalezysz.

Jest tak jak myslalem... Twoja wiedza NAUKOWA na temat alkoholu
jest znikoma. Stad te smieszne uproszczenia alkohol=uposledzenie itd...
Ciekawe o czym bedzie twoj nastepny post? moze stwierdzisz, ze morfina jest
szkodliwa spolecznie i nalezy zakazac jej produkcji?

Michal