Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)

Data: 2001-09-01 02:56:15
Temat: Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)
Od: <x...@p...onet.pl>

Agnieszka P napisala :

> Rozumiem ze dla ciebie jest to zbyt trudne (czy moze ja jestem zbyt malo
> inteligentna aby to zrozumiec)  aby mi to skreslic w dwoch zdaniach.
> Mi przeciez chodzi o jeden przyklad gdzie alkohol ma pozytywny wplyw na
> matke lub dziecko.

Nie ma potrzeby . To obowiazkiem moich oponentow jest udowodnic, ze kazda dawka
spozytego alkoholu i u kazdej kobiety zawsze przynosi szkode.
Ja tylko twierdze (zreszta zgodnie ze stanem wiedzy medycznej na dzien
dzisiejszy), ze takiego dowodu nie ma. Moze bedzie jutro.

Tak jak dzis dowiedzialem sie, ze dawki pewnych witamin znosza dzialanie srodka
przeciwcholesterolowego o nazwie ZOCOR (moze i w odniesniu do innych srodkow to
tez zostanie wykazane). Bedzie to interesujaca informacja dla tych co lubia
sobie pozazywac witaminki bez zalecenia lekarza ( bo to ponoc nie szkodzi !).

Z kolei pyta sie mnie Agnieszka:

> Jaki?
>
> Radze siegnac do materialow konferencji
> o tym
> znajduje
>
> Ale mnie nie interesuje o czym byla ta konferencja, ani tym bardziej nie mam
> czasu czytac 400 ksiazek poswieconych kardiologi, bo z moim sercem jest
> wszystko w porzadku. Czy jezeli idziesz do lekarza to oczekujesz ze da ci
> 7896 publikacji i kaze ci sie z nimi zapoznac, czy moze w dwoch zdaniach
> wyluszczy sedno sprawy, czy to dla ciebie zbyt trudne, aby mi napisac
> czerwone wino odzialywuje w taki a taki sposob?

Uwazam, ze nie ma takiej potrzeby. Nie musisz posiadac tej wiedzy. A jak jestes
ciekawa to sobie tej wiedzy poszukaj. Ja nie widze powodu do prowadzenia
dlugich dyskusji w tej kwestii.

Pozytywny wplyw zostal udowodniony ( nie u kazdegej osoby, nie przy kazdym
schorzeniu, nie kazda dawka itp. !!!), a jak sie to dzieje - to inna sprawa.

Pozdrawiam

dradam