amarantus

1. Data: 2000-08-30 07:59:02

Temat: amarantus
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosilabym jakiegos specjaliste o fachowy komentarz na temat amarantusa
(wartosc odzywcza, zastosowanie, itp.).

Bede b. wdzieczna

Gosia

1. Data: 2000-08-30 08:22:20

Temat: Re: amarantus
Od: ":::wojmat:::" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <g...@p...fm> w wiadomości
news:e5epqsknif7upvd3rt1qvtknu3v4s3hpel@4ax.com napisał(a):
> Prosilabym jakiegos specjaliste o fachowy komentarz na temat amarantusa
> (wartosc odzywcza, zastosowanie, itp.).

nie jestem specjalista ale z tego co wiem to:

ma dużo żelaza
bardzo wartościowe białko choć w małej ilości
bezglutenowy

ja używam przed wszystkim: mąki do chleba a poppingu (tak jak popcorn
uprażone ziarno) do past jako dodatek zagęszczający i jako posypka

wojmat

acha! oczywiście godny polecenia :-)

capuccino - jak sie robi pianke w ekspresie?
PoGodzinach !
amaretto
Re: Comber sarni
Pieczone miesko - help!