Re: amfa czy ritalin na problemy z koncentracja uwagi

następny post »
From: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: amfa czy ritalin na problemy z koncentracja uwagi
Date: Thu, 27 Feb 2003 14:52:23 +0100

Użytkownik "Tomek" <t...@m...com.pl> napisał w wiadomości
news:b3e7ii$lbp$1@foka.acn.pl...

> zamiast sie latami frustrowac. Wczesniej umre? Moze - ale moze w
> miedzyczasie cos uda mi sie zrobic do konca.

metaamfetamine odradzam bo ta od dealerów bywa czesto zanieczyszczona i
podrasowana jakims swinstwem w formie proszku do prania, mielonego szkła,
itp. Gdybys jednak miał dostep do farmaceutycznej amfy w rodzaju psychedryny
to czemu nie - byle w ograniczonych ilosciach i sporadycznie. Tak jak biorą
to strażacy czy żołnierze.

Ale z opisu sądząc to czego potrzebujesz to smart drug - piracetam.
Wypróbowany duży speed mentalny bez pobudzenia całego ciala, nietoksyczny i
dośc łątwo dostępny w aptekach. Niedrogi. Poszukaj sobie info na googlu,
osobiscie do intensywnej nauki wyporóbowałem na studiach. Można powiedziec
że piracetam to "sterydy dla mózgu" :-)
W medycynie sie go stosuje często w stanach uszkodzenia mózgu,
niedotlenienia, wyniszczenia alkoholowego itp.
Można kupić często bez recepty, w końcu aptekarki wiedzą co dobre i
bezpieczne :-) Jedyną kwestią sporną jest osobnicza wrażliwość na ten lek.
Niektórzy są na tyle gruboskórni że twierdzą ze nic nie czują. Ja natomist
czuję jak mi się otwierają oczy szerzej nawet po minimalnej dawce -
przyjemny speedzik mentalny z wyraźnym polepszeniem samopoczucia i wzrostem
aktywności. Ale to pewnie dlatego, że rzadko biorę, tylko wtedy gdy muszę
sie czegoś intensywnie pouczyć więc nie wystapiło jeszcze przyzwyczajenie.
Nie brałem nigdy dłużej niż kilka tygodni, ale słyszałem, ze najlepsze
efekty piracetam pokazuje po kilku miesiącach uzywania.
Co ciekawe czasami piracetam może zastąpić kawę.

Obcy
polecam:
http://www.totalizm.art.pl