Spotkało się dwóch idiotów.

71. Data: 2016-06-20 14:49:35

Temat: Re: anda
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 16:56, LeoTar pisze:
> Nie ma czegoś takiego jak umiarkowane mniej lub bardziej
> ekstremistyczne. Przemoc jest albo jej nie ma a wszystko co pośrednie

nie ma bo świat jest jednobarwny i prosty, w istocie składa się tylko z
jednej rzeczy, z zakazu inicjacji dzieci przez rodziców

72. Data: 2016-06-20 15:15:15

Temat: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 14:28:38 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Porównaj to z dziczą barbarzyńców. Choćby z Kartaginą gdzie palono dzieci.

Hu hu hu! Zapomniałeś wymienić biblijny Izrael, który co prawda miał
zakaz składania ofiar z dzieci własnych, ale nie z gojów. Wręcz był
obowiązek złożenia ofiary z goja, który popadł od klątwę cherem.
,,Żaden człowiek, który jest poświęcony dla Pana jako ,,cherem",
nie może być wykupiony. Musi on zostać zabity" Leviticus XXVII 29.
Z tego punktu widzenia trudno mówić o zwyrodnieniu Azteków, którzy
postępowali jota w jotę tak samo z jeńcami wojennymi. Po prostu
byli na identycznym poziomie rozwoju.

73. Data: 2016-06-20 15:17:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> nie ma bo świat jest jednobarwny i prosty, w istocie składa się tylko z
> jednej rzeczy, z zakazu inicjacji dzieci przez rodziców

Zakaz jest albo go nie ma.
Podobnie wolność jest albo jest niewolnictwo i przemoc.
Spróbuj udowodnić, że wolność jest skutkiem zakazu
a natychmiast zmienię zdanie. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

74. Data: 2016-06-20 15:22:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 15:17, LeoTar pisze:
> Zakaz jest albo go nie ma.
> Podobnie wolność jest albo jest niewolnictwo i przemoc.
> Spróbuj udowodnić, że wolność jest skutkiem zakazu
> a natychmiast zmienię zdanie. :-)

Tak, świat jest taki prosty według Leo a głupcy go nie rozumieją ;-)
Zakazy bywają i to częściej niż nie są, czymś dobrym.
Weźmy ruch drogowy, to straszne, ale trzeba przestrzegać przepisów.
Albo zakaz mordowania czy kradzieży.

75. Data: 2016-06-20 15:24:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
> Zakazy bywają i to częściej niż nie są, czymś dobrym.
> Weźmy ruch drogowy, to straszne, ale trzeba przestrzegać przepisów.

Nie kręć tylko wykładaj dowód, że dobro jest skutkiem zakazu a brak
zakazu doprowadzi do opanowania świata przez zło i przemoc. Bo jak na
razie to mamy zakaz i totalną przemoc czyli zło.

76. Data: 2016-06-20 15:24:44

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Dlatego popieram umiarkowane ruchy feministyczne jak Szczuka

Szczuka to nie rucha, to zwykla karierowiczka.

77. Data: 2016-06-20 15:26:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 15:24, LeoTar pisze:
> Nie kręć tylko wykładaj dowód, że dobro jest skutkiem zakazu a brak
> zakazu doprowadzi do opanowania świata przez zło i przemoc. Bo jak na
> razie to mamy zakaz i totalną przemoc czyli zło.

Podałem dowód: w skrócie ruch drogowy, zakaz mordowania i kradzieży

78. Data: 2016-06-20 15:26:42

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Podałem dowód: w skrócie ruch drogowy, zakaz mordowania i kradzieży

Nie ośmieszaj się.

79. Data: 2016-06-20 15:27:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 15:26, LeoTar pisze:

> Nie ośmieszaj się.

To obal ten dowód zamiast się ośmieszać

80. Data: 2016-06-20 15:30:10

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> To obal ten dowód zamiast się ośmieszać

Ja wykazałem po wielokroć, że zło jest produktem zakazu wiec na Ciebie
kolej byś udowodnił, że Twoje przykłady nie nadają się do ścieku.

--

:-)
Kim jest ta niemka?
Korwin osiągnął dno