Re: anty HBs

From: "Plumke.pl" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: anty HBs
Date: Wed, 28 Dec 2011 22:51:27 +0100

>Dzięki za głos,

nie ma za co :)

> ale gdybym tak myslała, pocięłabym się własnoręcznie siekierką w zaciszu
> piwnicy.Bo szpitala nie lubię- jak większość.

wyrazilem wylacznie wlasne zdanie ale za to zbudowane na codziennych dawkach
empirii

>Doszczepiłam się, czekam na operację, ufam lekarzowi. Howgh.

najgorsze jest to ze czesto wiekszosc personelu medycznego wie jak powinno
byc i ...najzwyczajniej w swiecie to lekcewazy (identycznie jak kierowcy
ktorzy rozumieja znak ograniczenia predkosci i dziwia sie ze dostaja zdjecia
z fotoradaru)

>Dziękuję.

prosze

plumke