Re: antysemityzm

Data: 2009-10-22 20:52:10
Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <r...@o...pl>

"medea" <e...@p...fm>
news:hbqfn0$dbh$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> Motywacja, by pójść i przedstawić się, licząc na wzajemność w tym
> względzie (w końcu każdemu w jakimś stopniu zależy na znajomości z
> sąsiadami i to nie przed sąsiadami chroni ustawa). Gdyby lista wisiała, to
> głupio by było przyjść i się przedstawiać - bo i po co? ;)
>
> Ewa

Kilka tygodni temu byłem świadkiem takiego zdarzenia.
Wyszedłem na balkon zapalić papierosa i zainteresowałem się dwójką
policjantów, którzy stali pod klatką sąsiedniego bloku. Coś się dzieje
pomyślałem i patrzyłem ciekawie. Po kilku minutach przyjechała straż
pożarna, chłopcy też w mundurach, hełmach i z tasakami. Po chwili
po wejściu do klatki było słychać rąbanie. W oknach pojawiły się
głowy ciekawskich. Strażacy skończyli robotę i odjechali. Policjanci
zostali, a mnie dopalił się papieros. Miałem już iść, gdy pod klatkę
podjechała karetka pogotowia. Sanitariusze w czerwonych
kombinezonach weszli do środka z noszami, a po kilku minutach
wynieśli jakiegoś martwego mężczyznę i odjechali. Teraz do klatki
weszli policjanci, a po kilku minutach wyszli. Wsiedli w radiowóz
i wszystko wróciło do normalniści.
Wyszedłem ze swojego mieszkania i podszedłem pod tę klatkę.
Mieszkanie na partesze na wprost. Na uszkodzonych drzwiach
brak wizytówki z nazwiskiem za to policyjna papierowa plomba.
Na spisie lokatorów biała plama.
Później dowiedziałem się, że ten człowiek nie żył od 2 tygodni.
Umarł jak żył - bezimienny...
Czy to znak naszych czasów - trudno mi powiedzieć.
Wiem natomiast, że nie wiadomo ilu Polaków o żydowskich
korzeniach zajmuje najwyższe stanowiska w państwie, bo
ustawa o ochronie danych osobowych uniemożliwia takie dane.
Jeśli alkaida albo jakaś mafia zechce zawłaszczyć sobie Polskę,
to też tego nie zauważymy, bo nie wolno zaglądać ludziom w papiery,
zwłaszcza tym, którzy rządzą i sprawują władzę polityczną, gospodarczą,
finansową, kulturalną itd, itd, itp... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)