Re: apokaliPSPa

Data: 2004-01-19 10:51:33
Temat: Re: apokaliPSPa
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl>

On Mon, 19 Jan 2004 11:12:57 +0100, EvaTM <e...@i...pl> wrote:

> [...]

Poczytałem, też tak myślę - Eva powie, żem mało bystry ;)

> Przyzna Pan, Panie Hrabio, iż tematy 'ubogich' kobiet
> i ich 'problemów' pojawiają się w wypowiedziach Pana hrabiego
> w najmniej oczekiwanych momentach
> i jakby trudno uchwycić paralelę.
>
> ;)

Mamusia się uspokoi?
/synek się wtrąca/

Poczytałem.

Mam dwa kawałki do skomentowania :)
Obydwa napisał All.

Pogrzebiemy dalej... bo ta nasza dyskusja, to się gdzieś urwała.
Mam wskazać gdzie? :)

1.
° Prawie nikt nie dokona tego w taki sposób, by po otwarciu tych
drzwi móc spokojnie przepuścić przodem przypadkową kobietę
z dzieckiem na ręku i tobołami na plecach, zwiększajacym jej szansę
na najlepsze z możliwych miejsc.

No co tutaj Mamusię boli? :)
A nie wpadła Mamusia, że to całkiem inaczej może być?

-----
Bosz... ileż to rzeczy można wyczytać w tym internecie...
Czy cokolwiek jeszcze pozostało do wydedukowania?

;))
All
-----

A tutaj?
No co takiego?

Pomijając, że Mamusia zazdrosna.. :)
/widać, widać :)/

Tomek

p.s. takie mieszanki kolidująca, np. 'solidarność' - tutaj związek zawodowy, tam
partia :)
Albo samca weźmy: z jednej strony stara się być perfekt przyjaciel, z drugiej serwis
kombinuje - dobry, ciekawy, a z trzeciej jest cholernie atrakcyjny dla bab.
I co? Ano mamy efekt.

Jaki? A ile postronnych osób skleci 2 powyższe kawałki? :))))

p.s.s Evciu - nie igram, raczej zaczynam się wczuwać