Re: apropos śmietanki i nie majonezowi

1. Data: 2004-04-18 21:32:59

Temat: Re: apropos śmietanki i nie majonezowi
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nessie wygotowała:
Sory za długie nieustosunkowywowanie się, ale komp mi sie spsuł
> A co ci się nie podoba w majonezie? :) Jeżeli smak, no to masz całe pole
> do popisu, od oliwy przez musztardy i keczupy do jogurtów...

To znaczy, że po prostu dodajesz to do majonezów, tak?
szczerze mówiąc uwilebiam smak majonezu, kiedyś byłam w stanie zeżreć(inaczej
tego nie mozna nazwać) cały słoik majonezu.
>Jeżeli kaloryczność, to kup sobie majonez niskotłuszczowy, zagęszczany
> sztucznie skrobią :) Tak ze trzy razy mniej kaloryczny od prawdziwego.
Właśnie kaloryczność jest tu problemem. Nie mam problemów z sylwetką, ale jak
wiem, że coś jest kaloryczne, to mi staje w gardle. A we wszystkich przepisach
tylko majonez i majonez. Już mnie głowa od tego majonezu boli.

--
moni K.

1. Data: 2004-04-18 22:50:50

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

moro73 wrote:
> To znaczy, że po prostu dodajesz to do majonezów, tak?

Do sałatek majonez mieszam z jogurtem naturalnym albo ze śmietaną - nie
dość, że mniej kalorycznie to lżejsze się jakby danie robi i łatwiej się
sałatkę miesza.

Czasem mieszam taki majonez+jogurt także ze szczypiorkiem, z wyciśniętym
czosnkiem, albo np. z tuńczykiem, takim "wybuchowym" - co to w puszce w
postaci takiej miazgi występuje :)

> [...]
> wiem, że coś jest kaloryczne, to mi staje w gardle. A we wszystkich przepisach
> tylko majonez i majonez. Już mnie głowa od tego majonezu boli.

No to naprawdę kup niskotłuszczowy! Kupiłam sobie taki ostatnio, w
składzie nic strasznego nie miał :) a za to tylko 250 Kcal na 100 g. W
smaku powiedzmy nieco odbiega od 'normalnego' majonezu, ale jako spoiwo
do sałatek i podłoże do sosów nadaje się wręcz idealnie.

Ja też kocham majonez od wczesnego dzieciństwa, sama domowego nie robię,
bo mi nie wychodzi...

Nessie

1. Data: 2004-04-18 22:56:58

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW. Czy nie jesteśmy p..ane. O tej porze pisać o zdrowym odżywianiu?? Che, che.
Dzięki za rady!
--
moni K.

1. Data: 2004-04-18 23:10:56

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 19 avril 2004 ŕ 00:50:50, Nessie a écrit :

> Ja też kocham majonez od wczesnego dzieciństwa, sama domowego nie robię,
> bo mi nie wychodzi...

Alez dlaczego ?

Ewcia

ps. do domowego tysz mozna jogurt dodac :-)

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-19 16:07:35

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Alez dlaczego ?
>
> Ewcia
>
> ps. do domowego tysz mozna jogurt dodac :-)

A bo ja wiem dlaczego... To chyba efekt skażenia smaku produktami
kupnymi. Robiłam wszystkiego dwa razy: raz wyszedł strasznie mdły i
oleisty, a za drugim razem uzyskałam coś w rodzaju musztardy... Potem
się zraziłam i uznałam, że widać moje kubki smakowe potrzebują
konserwanta, żeby im dobrze było ;)

Nessie

Re: apropos śmietanki i nie majonezowi
Kupie kostkarke gastronomiczna KRAKOW