Re: automatyka wagowa w pralce - jak to działa?

Data: 2006-03-09 13:02:22
Temat: Re: automatyka wagowa w pralce - jak to działa?
Od: "Pietrek" <S...@w...pl>

Użytkownik " zayzayer" napisał::

> Jest jeszcze pokrewne pojęcie - wyważanie wsadu, ale to już zupełnie co
> innego i chodzi o odpowiednie ułożenie prania przed wirowaniem.

No właśnie. Ostatnio zbuntowała mi się Elecrtolux EWT 1011, bo po praniu nie
chciała odwirować dywanika łazienkowego(solo). A obracała, kombinowała i na
obracaniu się skończyło. Ręczne ustawienie na wirowanie dało taki sam efekt
czyli dywanik nieodwirowany.
Dla mnie ta cała elektronika w pralkach to pomyłka i gdybym kupował ponownie
to wybrał bym sterowanie stare poczciwe mechaniczne. Co do wyświetlaczy w
pralkach to chyba też jakieś nieporozumienie.
A szkoda, że pralecka nie ma COM-a to bym ją przepalił na inne firmware i z
głowy ;)

P.
-----
Kobiety też powinny mieć wbudowanego COM-a ;)