Re: avon SPA - krem oliwkowy do ciala

Data: 2003-09-28 12:24:02
Temat: Re: avon SPA - krem oliwkowy do ciala
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

On Sun, 28 Sep 2003 11:41:37 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
:
: Jestem w posiadaniu tego kremu od dwóch dni. Pachnie oliwkowo, mnie to
: niespecjalnie zachwyca, ale jeśli lubisz taki zapach, będziesz
: usatysfakcjonowana:)
: Te kapsułki to takie mini kuleczki, które rozcierają się w trakcie
: smarowania kremem.
: Krem ma świetną jak dla mnie konstystencję - jest bardzo gęsty, a
: jednocześnie łatwo się nakłada. Nawilża i lekko natłuszca, dobrze się
: wchłania. Nie rozczarowałam się nim:))

brzmi zachecajaco. chyba nabede :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska