balsam ujędrniajacy

1. Data: 2004-01-04 15:03:06

Temat: balsam ujędrniajacy
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcę kupić balsam ujędrniajacy do ciała. Waham się pomiędzy
Garnierem, Nivea i Dove. Który z tych polecacie?

Ela

1. Data: 2004-01-04 15:20:36

Temat: Re: balsam ujędrniajacy
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik wrote:
> Witam, chcę kupić balsam ujędrniajacy do ciała. Waham się pomiędzy
> Garnierem, Nivea i Dove. Który z tych polecacie?

Ja używam Dove i jest świetny! Zresztą uwielbiam ten ich zapach. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-04 15:25:16

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, chcę kupić balsam ujędrniajacy do ciała. Waham się pomiędzy
> Garnierem, Nivea i Dove. Który z tych polecacie?

Używałam Dove- taki sobie. Owszem gęsty (trudno się z butelki wydostaje,
trzeba go ładnie prosić, albo na zakrętce stawiać), ale wsiąka w skóre i nie
widać po niej nawet zeby była nawilżona. Dodatkowo ma naprawdę mocny zapach
(kwiatowy?) i mnie irytował w połaczeniu z perfumami. Żadnego ujędrnienia
nie zauważyłam, ale moze czepiam się ;)

Teraz mam Nivea, ale nie ujędrniający tylko z mleczkiem migdalowym i jest
cudny. Łatwo się wylewa z butelki, ale na skórze jest konkretny, gęsty,
mocno trzeba się postarać, żeby go wetrzeć w skórę, zostawia minimalny film,
ale jest naprawdę super. Nie ma mocnego zapachu.

Garniera nie używałam.
Agata

1. Data: 2004-01-04 15:28:52

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, chcę kupić balsam ujędrniajacy do ciała. Waham się pomiędzy
> Garnierem, Nivea i Dove. Który z tych polecacie?

chyba garnier :)

1. Data: 2004-01-04 15:34:41

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> chyba garnier :)

mam rozumieć że właśnie ten polecasz :)

1. Data: 2004-01-04 15:43:11

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam rozumieć że właśnie ten polecasz :)

bo to jest tak ze gdybys nie pytala o ktoras z tych trzech firm to
napisalabym cos innego ze jest dobre. Ale jak mam wybierac z tych trzech to
garnier byl najlepszy. Dove dokaldnie jak pisala Agatka tez wkurzal mnie
gestoscia i tym ze czasami mialam ochote go wywalic bo nie dalo sie go za
Chiny wyciagnac z butelki :) A Nivea okazala sie jak dla mnie zwyklym
balsamem. Zadnych cudow po niej nie bylo widac poza tym ze ladnie i
delikatnie pachniala :)

1. Data: 2004-01-04 15:48:06

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo to jest tak ze gdybys nie pytala o ktoras z tych trzech firm to
> napisalabym cos innego ze jest dobre.

A co takiego?

> [...]
> Chiny wyciagnac z butelki :) A Nivea okazala sie jak dla mnie zwyklym
> balsamem. Zadnych cudow po niej nie bylo widac poza tym ze ladnie i

Do Dave też nie byłam przekonana. Ale stawiałam raczej na Nivea. A teraz
znowu nie wiem co wybrać :(

Ela

1. Data: 2004-01-04 15:54:34

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam, chcę kupić balsam ujędrniajacy do ciała. Waham się pomiędzy
> Garnierem, Nivea i Dove. Który z tych polecacie?

Garniera nie używałam, a co do Dove i Nivea to oprócz nawilżenia i miłych
zapachów nie zauważyłam żadnych innych spektakularnych efektów, żadnego
ujędrnienia....

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-04 17:21:34

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam, chcę kupić balsam ujędrniajacy do ciała. Waham się pomiędzy
> Garnierem, Nivea i Dove. Który z tych polecacie?

Garnier do suchej skóry.Rewelacja.Przyjemny zapach ,ładnie się
rozsmarowuje i skóra po nim rzeczywiście jest nawilżona i bardziej
jędrna.

Gosia

1. Data: 2004-01-04 17:28:53

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Garnier do suchej skóry.Rewelacja.Przyjemny zapach ,ładnie się
> rozsmarowuje i skóra po nim rzeczywiście jest nawilżona i bardziej
> jędrna.

Rowniez tak uwazam, ale ja go chwale glownie za nawilzanie.

Pozdrawiam Beata

zel mi poodpryskał :(
zel punktowy dax cosmetics
dr eris W
chwale (a jak)
[Chwalę i nie tylko] Avon i nie tylko ;->