lodówka

1. Data: 2002-07-08 19:19:29

Temat: lodówka
Od: "medenes" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Jestem tutaj bardzo nowy. Zazwyczaj przesiaduję na innych grupach,
związanych z techniką oraz na ... pl.soc.dzieci.

Jaki mam problem? Kupujemy naszą pierwszą lodówkę :).
Przeglądając archiwum, natknąłem się na opinię, iż rewelacyjne są lodówki z
2 agregatami.
W pobliskim markecie AGD pojawiły się w promocji Elektroluxy z właśnie 2
agregatami. Cena wydaje się rewelacyjna (1,6 kPLN)jak na klasę A, wielkość i
markę. Mam właśnie tylko jeden dylemat. Co z tymi dwoma agregatami. Jak na
razie mam lęk. To chyba przed nowościami. Przecież to są dodatkowe elementy
do popsucia.

Grupo ... ! Wypowiedzcie się proszę. Dlaczego lodówki tego typu (2
agregaty) uważane są za lepsze i czy w ogóle ten wybór jest właściwy.

Pozdrawiam serdecznie
Tomek z rodzinką

PS. Dodatkową zaletą jest oddzielny zamrażalnik - na dole, szklane półki.
Czyli, dosłownie, wydawało by się cudo :)

2. Data: 2002-07-08 19:27:29

Temat: Re: lodówka
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medenes" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Grupo ... ! Wypowiedzcie się proszę ... i czy w ogóle ten wybór jest
właściwy.

No właśnie, czy ten wybór (grupy) jest właściwy?

--

Blanka

b...@p...onet.pl

3. Data: 2002-07-08 19:41:32

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule medenes wyklawiaturzyl(a):
> Grupo ... ! Wypowiedzcie się proszę. Dlaczego lodówki tego typu (2
> agregaty) uważane są za lepsze i czy w ogóle ten wybór jest właściwy.

Laleczko dostajesz *plonka* , za spam i to w dodatku NTG, trzymam tutaj
posty od poczatku istnienia grupy, tak wiec nie swiroj glaba ze ktos tu
pisal o lodowce z dwoma agregatami, to jest poprostu _autoreklama_ .

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-07-08 20:45:57

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medenes" <m...@g...pl> wrote in message
> Witajcie!
> Jestem tutaj bardzo nowy. Zazwyczaj przesiaduję na innych grupach,
> związanych z techniką oraz na ... pl.soc.dzieci.
>
> Jaki mam problem? Kupujemy naszą pierwszą lodówkę :).

Krzyczą tu na Ciebie. No fakt, że NTG. Zajrzyj na pl.???.dom (soc?). Tam
jest o lodówkach i innych takich. Czasem na kuchni też odpowiadają na takie
pytania. Tu też zapraszamy, byle nie ze sprzętem AGD:)
Anka

5. Data: 2002-07-08 21:14:46

Temat: bardzo OT, lodówka ;-)
Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medenes <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agcojq$6bl$...@n...tpi.pl...

> Jaki mam problem? Kupujemy naszą pierwszą lodówkę :).

Zamrazalnik na dole a lodowka na gorze jest zaleta, bo do lodowki siega sie
duzo czesciej, i wtedy nie trzeba sie tak schylac :-))))
Polecam modele z mrozeniem bezszronowym (na pewno w nowych Indesitach, nie
wiem jak z Elektroluxem sprawdzcie). Ja bym kupila jeszcze dzisiaj, majac
taki zakup w planach (wlasnie jestem po rozmrazaniu duzego Ardo i jak zwykle
mam dosc na kolejny rok :-( a i tak musze duuuuuzo czesciej :-( )
Elektrolux dobra firma, sprawdz gdzie punkty serwisowe, nie kupuj w
fitulitengeszeftach, tylko w jakims wiekszym sklepie, coby nie zlikwidowali
po pol roku.
i juz koncze OT, i tak wiecej nie pomoge ;-)
--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

6. Data: 2002-07-09 06:13:54

Od: "medenes" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Laleczko dostajesz *plonka* , za spam i to w dodatku NTG, trzymam tutaj
> posty od poczatku istnienia grupy, tak wiec nie swiroj glaba ze ktos tu
> pisal o lodowce z dwoma agregatami, to jest poprostu _autoreklama_ .

1. Nie jestem laleczka. Czytać Ty umiesz?
2. Spam? cd. troszeczkę niżej
3. Autoreklama? Ja może niby mam pracować w takim sklepie? Jestem
producentem? Czytasz mi w myślach czy co ?

Troszeczkę pokory i cierpliwości. Wszystkim będzie lepiej.
Tylko, że jeżeli mam już plonk'a, to i tak do ciebie nie dotrze, że posty
czasami trafiają na grupę nie zawsze właściwą i to nie z powodów
ekonomicznych.
W moim przypadku była to ewidentna pomyłka, za co tych jeszcze nie
zdenerwowanych przepraszam. Zdenerwowanych odsyłam do ... parku, na basen,
do teatru, kina, nad morze, jezioro ...
Troszeczkę wyluzujcie, proszę. Jest lato przecież, urlopy itp.

Mimo wszystko pozdrawiam.
Tomek

7. Data: 2002-07-09 06:16:16

Temat: Re: bardzo OT, lodówka ;-)
Od: "medenes" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamrazalnik na dole a lodowka na gorze jest zaleta,

Dzięki za odpowiedź, mimo, iż post trafił pomyłkowo.
Tylko co z tymi 2 agregatami? To pytanie już zadam na pl.rec.dom albo
pl.rec.kuchnia

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Tomek

8. Data: 2002-07-09 08:56:38

Od: "Agnieszka" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
> [...]
> posty od poczatku istnienia grupy, tak wiec nie swiroj glaba ze ktos tu
> pisal o lodowce z dwoma agregatami, to jest poprostu _autoreklama_ .

A Ty jak zwykle czytasz posty tylko po to zeby sie czepiac. Prawda ???

9. Data: 2002-07-09 10:26:45

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za odpowiedź, mimo, iż post trafił pomyłkowo.
> Tylko co z tymi 2 agregatami? To pytanie już zadam na pl.rec.dom albo
> pl.rec.kuchnia

bo jak nie chcesz używać zamrażalnika to po prostu wyłączasz jego agregat
to samo dotyczy rozmrażania

ekonomiczniej i wygodniej

Qba

10. Data: 2002-07-09 18:55:26

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Agnieszka wyklawiaturzyl(a):

> A Ty jak zwykle czytasz posty tylko po to zeby sie czepiac. Prawda ???

*ZONK* nieprawda tylko pouczam, by ludzie nauczyli sie korzystac z
usenetu, czyli: czytac nazwy grup i ich opisy, a nie pisali o mydlach
i powidlach, zaraz jeszcze ktos wyskoczy jaka pralke polecimy.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

ZAPŁATA DLA OPIEKUNKI DO DZIECKA
Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców
wspólne spanie
Całkowicie zakręcona historia rodzinna - pomocy!
wydrukuj wypowiedzi od grupowiczow ...