bede tata :-)))))))))

71. Data: 2002-09-06 11:26:05

Temat: Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))
Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
news:ala2j1$bcc$1@news.tpi.pl...

> Byłam w W-wie w kilku wypożyczalniach ... koszt wypożyczenia 1000 pln ...
> suknie ... nooo nienajciekawsze (moda sprzed 5 lat, brudne, poobrywane
> koronki, treny, dopinki) ;-(
> A za 1500 pln już można kupić naprawdę ładną ... i będzie własna.
> Więc rachunak ekonomiczny chyba tu wychodzi ... na korzyść zakupu własnej.

Nie byłaś na ulicy Widok w malutkim sklepie z sukniami. Przynajmniej w
zeszłym roku mozna było wypożyczyć każdą suknię (najnowsze też) za pół ceny.
Moja była śliczna (nawet przerabiali specjalnie dla mnie) i cieszę się, że
jej nie kupiłam, bo gdzie bym ją teraz trzymała? A tak na drugi dzień się
zawiozło i po problemie.
Moja przyjaciółka kupowała i do dzisiaj nie może jej sprzedać.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

72. Data: 2002-09-06 12:24:59

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net>

> Bo jedni lubią z "pompą" a inni "skromnie" :)))))))
> Jestem zwolenniczką normalnych ślubów, bez zbędnej bufonady.
> Jeśli chodzi o suknię i garnitur itp - to można również sobie ją
> wypożyczyć za niewielkie pieniądze....ale niektórym pewnie się to nie
> mieści w głowie....

Nie, nie - to nie ważne ile pieniędzy się wyda na całość.
Bardziej chodzi mi o klimat niż "pompę".
np. ta magiczna "suknia ślubna" - pożyczona, kupiona, uszyta, droga, tania -
nieistotne. Dlaczego nie zwykła, nowa sukienka (czy garsonka) którą można
później nosić przy innych okazjach. Co takiego pociągającego jest w sukience
jak dla królewny z bajki, że kobiety są skłonne wydać ponad 1000zł za coś,
co założą na siebie tylko raz w życiu (nawet przy wielokrotnym braniu ślubu
raczej więcej tej samej sukienki nie użyją)?
/Przyznaję bez bicia, że jestem z głębokiej prowincji i największa kwota
jaką udało mi się przepuścić na ciuch to było 700zł za skórzany płaszcz
szyty na miarę i same kwoty wymienione przez MOLNARkę są dla mnie
abstrakcją./
Marta

73. Data: 2002-09-06 12:58:05

Temat: Re: bede tata :-)))))))))
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Tak jak w temacie, bede tata i jestem z Tego powodu bardzo szczesliwy a
> jednoczesnie przerazony, poniewaz musze teraz tyle rzeczy zrobic. Dobrze,
ze
> oswiadczyny mam juz za soba teraz zostal tylko slub i no wlasnie
> standartowo czeka sie trzy miesiace na koscielny (chyba), ale istnieja
> jakies szanse na przyspieszenie tego ??? i jak mozna bardzo przyspieszyc.
Co
> prawda to dopiero poczatek ciazy, ale spieszy sie nam :-).
> Pozdrawiam
> Domin

Do DOMINa: jak już napisałam wcześniej GRATULUJĘ.
Do pozostałych: Może tak już dość tego czepiania się, że to wpadka itp.
Chłopak ucieszył się, że będą mieli dziecko, a Wy go tak gasicie.

Pozdrawiam,
Aseti

74. Data: 2002-09-06 13:02:07

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule agi wyklawiaturzył(a):

> Nie o to chodzi. Po prostu wypozyczenie oznacza, ze caly wieczór
> martwisz sie kiecka- ze nie Twoja, ze zniszczysz, pobrudzisz, porwiesz,
> zaplamisz...
> Przy wlasnej jest przynajmniej komfort psychiczny, ze co by sie jnie
> stalo- nie niszczysz cudzego. Poza tym wypozyczanej chyba tak nie
> dopasujesz? A czlowiek chcialby sie czuc w czyms pieknie, wyjatkowo a
> nie na "jako tako"

ta, a nie daj boze uszkodzic, to ile sobie dolicza do faktycznej
wartosci.
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

75. Data: 2002-09-06 13:07:40

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Do pozostałych: Może tak już dość tego czepiania się, że to wpadka itp.
> Chłopak ucieszył się, że będą mieli dziecko, a Wy go tak gasicie.

najwidoczniej ludziska nie lubią okazywanego szczęścia i tyle :))))
jakby się żalił to co innego....a tak to trza było dojść niektórym: z czego
do ch... on się cieszy?

acha i juz wychodzę, wiec ewentualne obelgi zeskładować do poniedziałku,
żebym przy porannej kawce sie nie nudziła :)

pozdr.Joanna

76. Data: 2002-09-06 13:09:57

Od: "Magda Zalewska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]

ślubu
> raczej więcej tej samej sukienki nie użyją)?

Może raz w życiu (najczęściej raz) chcą się poczuć jak królewny? W
przedszkolu mojej córki był bal karnawałowy, wszystkie dziewczynki
poprzebierały się za księżniczki albo wróżki. Myślę że wkażdej kobiecie
jest mała dziewczynka, która chce być królewną, księżniczką i to chyba
dobrze.

Pozdrawiam
Magda

77. Data: 2002-09-06 13:21:12

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał

> Za to się płaci osobno? Kwiaty trzeba kupić, o rety, 10 lat temu to było
> fajnie :)

Nie musisz ;-)
I wtedy możesz mieć zwiędnięte bukiety z zeszłego tygodnia albo "pienkne"
sztuczne wiązanki przy ołtarzu.
A organista zagra Ci to co on chce ... a nie co Ty.

> Co to takiego ta licencja, czy ma coś wspólnego ze ślubem konkordatowym?

To jest dokument z kościoła jednego z młodych na podstawie, którego można
wziąć ślub w każdym kościele w kraju (jak chcesz wziąć ślub w innym kościele
niż twój i przyszłego męża to musisz załatwić licencję).

Pozdrawiam
MOLNARka

78. Data: 2002-09-06 13:23:35

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w

> Nie byłaś na ulicy Widok w malutkim sklepie z sukniami.

Byłam ;-) Akurat tam mi nic w oko nie wpadło ale sklep odwiedziłam.

> Przynajmniej w
> zeszłym roku mozna było wypożyczyć każdą suknię (najnowsze też) za pół
ceny.

Teraz można wypożyczyć tylko niektóre (inne są tylko do sprzedaży). A te pół
ceny to w niektórych przypadkach i 3000 pln ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

79. Data: 2002-09-06 13:26:33

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał

> [...]
tania -
> nieistotne. Dlaczego nie zwykła, nowa sukienka (czy garsonka) którą można

Może dlatego, że to nie jest okazja, którą będzie sie powtarzać ?
I rzeczywiście chce się tego dnia przeżyć coś wyjątkowego ... zarówno
duchowo (w końcu przysięga się na całe życie) jak i estetycznie ;-))))

> i same kwoty wymienione przez MOLNARkę są dla mnie
> abstrakcją./

Tylko chciałam zauważyć, że ja mało kwot wymieniłam ... więcej Domin ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

80. Data: 2002-09-06 13:50:15

Od: "bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli chodzi o suknię i garnitur itp - to można również sobie ją
> wypożyczyć za niewielkie pieniądze....ale niektórym pewnie się to nie

Mi się mieści, bo w takiej byłam. Przynajmniej nie miałam potem z nia
problemów.

pozdrawiam
Beata

Zycie rodzinne bez telewizorka