białe diodówki zmienić barwę

11. Data: 2013-06-13 15:51:11

Temat: Re: białe diodówki zmienić barwę
Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie masz na myśli "przednie" okładki stosowane przy bindowaniu
> dokumentów - przeźroczyste, przyciemniane, czerwone, zielone - używam jako
> filtry do wyświetlaczy - czasami warto poskładac kilka...

Tak .Dokładnie o to mi chodziło.

12. Data: 2013-06-13 18:18:08

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 23:06:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
> To te co od chińczyków w pakiecie kupiłeś?
> Pisałem chyba już wtedy Tobie żebyś odpuścił Sobie ledy bo do podstawowego
> oświetlenia to i ekonomicznie i tym bardziej użytkowo bez sensu.

pisałem, kupiłem, jestem bardzo zadowolony
te nowe z chin mam w pokoju i w przedpokoju
te starsze co mialem, z mniejszą iloscia diod, w kuchni i łazience

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

13. Data: 2013-06-13 18:19:57

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

> ty chyba nie o białych tylko o niebieskich piszesz :)
>
> solidne zimne białe są tak samo drogie jak ciepłe białe :)
>
> jak masz te trupie to nic nie zrobisz bo im brakuje sporo widma.

no cóż popróbuje
gość ma zarówno niebieskie, jak i zimne białe w tej samej cenie
ciepłe białe to niestety 3-4x drożej od nich

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

14. Data: 2013-06-15 08:11:34

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> [...]
>
> no cóż popróbuje
> gość ma zarówno niebieskie, jak i zimne białe w tej samej cenie
> ciepłe białe to niestety 3-4x drożej od nich

tylko żeby otrzymać więcej żółtego powinieneś użyć tych ciepłych bo
biała dioda daje w zasadzie widmo niebieskie i żółte :)

jeffrey

15. Data: 2013-06-21 10:03:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Pisałem chyba już wtedy Tobie żebyś odpuścił Sobie ledy bo do podstawowego
>oświetlenia to i >ekonomicznie i tym bardziej użytkowo bez sensu.

Ja mam juz prawie wszedzie ledy, swieca bardzo przyjemnie.

Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
Na dom nie ma co liczyć... [OT]
Który fotel mocniejszy
Grzyb - opinie
Cheap Jordan Shoes 2013 Timberland boots,Aidias shoes,Puma shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com