bonsai

11. Data: 2006-12-19 09:24:42

Temat: Re: bonsai
Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisał(a):

> No,coś Ty,wygłupiam się.Jak pojawiły sie w księgarniach książki typu nauka
> narciarstwa czy żeglarstwa w weekend,to stwierdziłam,że niedługo chyba pojawi
> się w/w tytuł.Wiem,że to zajęcie dla cierpliwych.Cierpliwość przeciętnego
> ogrodnika nie wystarczy :)
>
> Pozdrawiam, Lilka

cześć

w księgarniach jest trochę literatury, no i oczywiście na Allegro ;-)
na początek: Bonsai to może być proste do 20 zł,
Bonsai z naszych drzew, czy nowość - Bonsai C.Lewisa do 30 zł

no i oczywiście najlepsza (i najdroższa ponad 60 zł)
pozycja w języku polskim:
Bonsai. Wszystko o sztuce i pielęgnacji autor: Harry Tomlinson

jasio p

12. Data: 2006-12-19 14:28:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur wrote:

> Dla mnie dużo radości przyniosła wizyta w Madurodam,
> (Google obrazki: http://tinylink.com/?ZYhTtJg3OW )
> gdzie ku mojemu zaskoczeniu było bardzo dużo miniaturowych drzewek
> rosnących w gruncie.

A ile radości dają duże drzewa rosnące w gruncie! :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2006-12-19 14:30:12

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

jasio p wrote:

> na początek: Bonsai to może być proste

Ale chyba ideą bonsai jest, żeby to było pokręcone jak najwięcej? :-)

Pozdrowienia,
Michał

14. Data: 2006-12-19 14:54:37

Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Ale chyba ideą bonsai jest, żeby to było pokręcone jak najwięcej? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

nie zawsze i nie do końca ;-)

jasio p

15. Data: 2006-12-19 15:45:32

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"

> A ile radości dają duże drzewa rosnące w gruncie! :-)

jak ktoś ma tego ogrodu parę metrów kwadratowych to może miniaturyzacja
roślin to dobry pomysł ? ;>

--
ewa

Szkółki bylinowe w Czechach
altanka
Pasożyt krotona - jak się go pozbyć?
-Kto lubi Oleandry,i inne piękności egz. łatwe w uprawie w naszym klimacie?
umierają moje kwiatki