brak koncentracji

1. Data: 2005-04-25 16:12:22

Temat: brak koncentracji
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna sposob na polepszenie koncentracji?
ostatnio mam problem ze skupieniem sie - do tego stopnia ze czytam cos i po
chwili spostrzegam ze nie wiem co bylo w ostatniej linijce. sesja sie zbliza a
ja zupelnie nie moge sobie z tym poradzic!!

2. Data: 2005-04-25 16:20:52

Temat: Re: brak koncentracji
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecej magnezu?

3. Data: 2005-04-25 16:44:51

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wiecej magnezu?

hmm..
a gdzie jest najwięcej magnezu? w jakich produktach?
w czekoladzie - wiem ale jem mnóstwo,
słyszałam że zdrowsza wersja magnezu jest w marchwi i też jej jem mnóstwo.

4. Data: 2005-04-25 17:05:08

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale problem idziesz do apteki i kupujesz sobie tableteczki za pare lub
parenaście złotych.

5. Data: 2005-04-25 17:10:24

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości ...
> czy ktos zna sposob na polepszenie koncentracji?

Zupełnie ten sam problem mam ja.. pytałam tutaj na grupie o Intelektan,
który wyszperałam w necie, ale nikt mi nie odpowiedział..
Może nikt faktycznie go nie brał stąd.. Więcej orzechów przede wszystkim, są
też takie plusszowe tabletki w niebieskim opakowaniu, niestety nie pamiętam
jak się nazywają... Ale orzechy, gorzką czekoladę i przerwy co 45 minut w
nauce gorąco polecam ;-)
Pozdrawiam!

Luiza

6. Data: 2005-04-25 17:12:48

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale problem idziesz do apteki i kupujesz sobie tableteczki za pare lub
> parenaście złotych.

ale po co tableteczki skoro mozna bardziej naturalnie?

--
Magda

7. Data: 2005-04-25 17:17:43

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie!
nie chcę brać żadnych tabletek bo one itak nic nie pomagaja a rozstrajaja organizm.
czekolady jem dużo (gorzkiej), orzechy włoskie też, jeśli chodzi o przerwy to
niestety całe dni nazywam przerwa bo nie moge sie skupić :-) co jakiś czas sobie
ćwiczę w domu :-)
A plusza kiedys brałam ale nie pomagał.
może jest gdzieś na stronie int. lista produktów bogatych w składniki niezbędne
do podtrzymania koncentracji?

8. Data: 2005-04-25 17:51:23

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ćwiczę w domu :-)
> A plusza kiedys brałam ale nie pomagał.
> może jest gdzieś na stronie int. lista produktów bogatych w składniki

http://www.naukawpolsce.pap.pl/cgi-bin/index.pl?id_d
epeszy=PAP20050406W02692&k=15
Może niedobór cynku?
Może więcej ruchu na powietrzu?
Może wizyta u lekarza, który fachowo doradzi?
Ja jeśli już trzeba się czegoś nauczyć, to siadam sobie w swoim ulubionym
cichym kącie w domu :P z lampką i orzeszkami do pożucia.. to mi nawet
pomaga, bo wtedy jestem sama z sobą i książkami... pomaga wyciszenie się,
chociaż nie zawsze jest to możliwe..
Pozdrawiam i zyczę szybkiego rozwiązania problemu!

Luiza

9. Data: 2005-04-25 17:54:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> ale po co tableteczki skoro mozna bardziej naturalnie?

dokładnie! i lepiej sie wówczs wchłania:)

PS: ja codzinnie rano, zamiast kawy, wypijam szklankę kakao (takim dla
dzieci, z witaminami i minerałami, np: nesquik-nigdy nie pamietam jak to
sie pisze, albo puchatek, oczywiście z mlekiem)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

10. Data: 2005-04-25 23:02:07

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza napisał(a):
> Zupełnie ten sam problem mam ja.. pytałam tutaj na grupie o Intelektan,
> który wyszperałam w necie, ale nikt mi nie odpowiedział..

zupełnie dobry na takie sprawy jest Nootropil, zapytaj swojego lekarza o
ten lek

--
best regards,
scream (at)w.pl