Re: brak lekarzy - Pan Piotr Kasztelowicz

From: "Rafik" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: brak lekarzy - Pan Piotr Kasztelowicz
Date: Wed, 17 Jul 2002 16:30:32 +0200

> wlasnie nie pytanie ale to wywolywanie albo ogolnie lekarzy
> albo kogos pojedynczo do tablicy jest niegrzeczne i przejawem
> dyletanctwa a nie pojedynczo zadane pytanie o zwapnienie tetnic
> domozgowych. Dokladnie popelniany jest ten sam blad co poprzednio.
> Prosze zwrocic uwage, ze moja reakcja byla nie po pierwszym
> pytaniu ale juz po komentarzach dotyczacych na biadolenie
> z tego tytulu, ze lekarze nie spiesza aby natychmiast i ochoczo
> odpowiadac na wszystkie pytania.

przejawem dyletanctwa - z tego wyciaga pan domaganie sie odpowiedzi czy co
bo nie rozumiem
po pierwsze nie odpowiedzial pan na moje argumenty z poprzedniego posta
najprawdopodobniej z powodu braku kontrargumentow

po drugie panska odpowiedz pojawila sie pod moja odpowiedzia
na atak na mnie ze list jest nieuprzejmy a jak podjalem dyskusje to zmienia
pan teraz argumenty i czepia sie tylko dyletanctwa ku przypomnieniu
dyletancki: amatorski, nieugruntowany, powierzchowny"
tak niestety sam nie mialem zadnych wiecej informacji wiec gdybym mogl
bym zrobil to bardziej profesjonalnie -
wiec moze zarzuci pan czepianie sie dyletanctwa mojego bo pewnie wiekszosc
ludzi czytajacych ta grupe to dyletanci bo gdyby mieli fachowa wiedze to by
nie potrzebowali pomocy stad bo nie jest to zadne profresjonalne forum
fachowe itd.

Wiec nic pan nie wyjasnil nie podal zadnego argumentu czepil sie mnie
wiec dalej czekam na odpowiedz a SZCZEGOLNIE na te zrodla latwo dostepne
bo zaloze sie ze juz szukal pan tej frazy :))))

Serdewcznie pozdrawiam i czekam na odpowiedz

Rafal Ozog