Re: brak władności w ręku

From: Dancia <d...@n...hr>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: brak władności w ręku
Date: Sun, 23 Dec 2007 04:36:41 -0800 (PST)
<fkkhk8$s9d$1@atlantis.news.tpi.pl> <t...@a...coca.cola>
<7...@i...googlegroups.com>
<feamfixwuqr1$.dlg@always.coca.cola>
<c...@i...googlegroups.com>
<b...@e...googlegroups.com>
<1...@a...coca.cola>
<9...@e...googlegroups.com>
<66hm0v5k0sen$.dlg@always.coca.cola>

> Cuda się zdarzają.
Oby w swieta :)

Ja nie jestem lekarzem. Przede wszystkim lekarz rodzinny ostatnio nie
widzial podstaw do zatrzymania pacjenta, skierowania go do szpitala,
czyli nie wykazal czujnosci, to zwykly czlowiek na czym ma sie
opierac?
Chory byl w szpitalu (na chirurgii naczyniowej), i niewiedziec czemu w
krotkim czasie po pobycie tam przyszedl ten niedowlad. Moze ma to
powiazanie, z tym, ze zachwouje chorą noge.
Lekarz rodzinny widzac to duze zwezenie tetnicy szyjnej z badania
przeprowadoznego w szpitalu powinien baczniej sie temu niedowladowi
przyjrzec. Czyz nie? Mogl przepisac jakies leki pomocnicze. Nie tylko
skupiac sie na nerwach.
Tak to nam pozostaja domysly, i zasieganie opinni u innych (w sieci).
Bo skoro lekarz to "olal", to my tym bardziej nie wiemy co sie dzieje,
i jestesmy uspieni.
Szybko po swietach trzeba bedzie zawiesc go do lekarza. Bezsprzecznie.