Re: budowa domu...od czego zaczac ??

From: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: budowa domu...od czego zaczac ??
Date: Fri, 27 Oct 2006 09:29:23 +0000 (UTC)

On Fri, 27 Oct 2006 10:32:32 +0200 _Krzysiek T_ wrote:

> planuje wybudowac domek, ok 110 m2, dzialke powiedzmy mam, ...i to wszystko
> od czego zaczac aby budowa ruszyla? kredyt tez dostane, mysle ze ok 130 tys
> by wystarczylo, zwazajac na fakt ze "kilka" rzeczy zrobie sam, jak np
> instalacje el. ocieplenie,

Primo, to jeszcze raz przemyśl koszty.. Właśnie zakończyłem budowę i
wprowadziłem się do domku 150m2, jedyne rzeczy, których nie wykonałem we
własnym zakresie to tynki i wylewki (drobiazg circa 12kPLN) oraz ułożenie
dachówki (drobiazg circa 6kPLN). Całość z wykończeniem wyniosła mnie
jednak ponad 280kPLN :)

> Pewnie 1 rzecza to projekt....i tu prosba, czy znacie jakas sytrone z
> projektami domow, gdzie mozna obejrzec, i ew. kupic projekt, i co
> pozniej....??? od czego zaczac ?? jestem zupelnym laikiem w tej sprawie.

1000 domów jednorodzinnych jako podstawa, potem adaptacja, jeśli potrzeba.
Jak kupisz taki albumik, to tam już zapewne znajdziesz wszystkie potrzebne
informacje, z czym i gdzie trzeba biegać. Podpowiem, że kwitologii jest
tyle, że pisania byłoby na godzinę..

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org