było o depilatorach, będzie o samej depilacji...

11. Data: 2007-11-19 18:14:24

Temat: Re: było o depilatorach, będzie o samej depilacji...
Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a czy możesz napisać ile kosztuje taka 1 sesja?
> ja teżjestem brunetką i mam dość, chętnie wybrałabym się na taki
> zabiegniestety naczytałam się negatywnych informacji, że niekażdy może
> liczyc się z sukcesem tego zabiegu - niektórzy musza powtarzać sporo razy
> taki zabeig
>
> jestem brunetką, ciemne twarde włosy ;-/

Podobno takie włosy sa najlepsze pod laser ;) Też tak miałam. Ceny są różne,
w zalezności od gabinetu i powierzchni depilowanej. Często są cenniki na
stronach. Ja robiłam to już dawno, parę dobrych lat temu, jeszcze jak w moim
mieście był na to monopol ;) Płaciłam za łydki chyba coś koło 350zł, każdy
kolejny zabieg był już tańszy. Uda za 500zł ale to było spora powierzchnia
(gęstość włosów znaczy się). wydaje sie sporo ale naprawde warto, musiałam
trochę nazbierać i nie żałuję, bo mój odwieczny problem znikł a naprawdę
bardzo mnie to męczyło :] Przed zabiegiem jednak pani proponowała zrobić
badania na tarczyce i hormony, by wyeliminowac te, jako przyczynę
nadmiernego owłosienia.

12. Data: 2007-11-19 22:14:47

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Nov 2007 19:14:24 +0100, miffy napisał(a):
> Przed zabiegiem jednak pani proponowała zrobić
> badania na tarczyce i hormony, by wyeliminowac te, jako przyczynę
> nadmiernego owłosienia.

mialas na to skierowanie? placilas za badania? jakie hormony konkretnie,
pamietasz?

13. Data: 2007-11-20 11:37:29

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jestes z Krakowa?:)

14. Data: 2007-11-20 17:11:18

Od: "Basia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lili" napisal w wiadomosci
> moze jestes z Krakowa?:)

Hej,
A gdzie robilas? Bo rozumeim, ze w Krakowie :)

pozdrawiam,
Basia

15. Data: 2007-11-20 21:55:44

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Nov 2007 18:11:18 +0100, Basia napisał(a):
> Uzytkownik "Lili" napisal w wiadomosci
>
> Hej,
> A gdzie robilas? Bo rozumeim, ze w Krakowie :)
>
> pozdrawiam,
> Basia

tak, z krakowa ale tak jak chyba Ty - wlasnie szukam :)

16. Data: 2007-11-23 17:31:47

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lili" <l...@b...pl> napisał w wiadomości

> mialas na to skierowanie? placilas za badania? jakie hormony konkretnie,
> pamietasz?
Z tego co pamiętam to poziom testosteronu (jako głównego sprawcy tego typu
problemów ;) Skierowanie miałam ale to chyba zależy "czyj" jest gabinet, bo
w moim przypadku był prowadzony przez doktor dermatolog. Myślę, że teraz,
kiedy zabieg ten stał sie bardziej powszechny, badań już nie zlecają ale
trzebaby sie popytać. Ostatnio, pytałam w gabinecie, gdzie chodziłam na
mikrodermabrazję i tam się po prostu przychodzi i robi zabieg :)
I nie, nie w Krakowie, w Lublinie :)

NAJTAŃSZA MIKRODERMABRAZJA
Re: pomadka ochronna do ust
Marks&Spencer - prośba do warszawiaków