Re: c.o. elektryczne

From: "Mietek" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: c.o. elektryczne
Date: Thu, 30 Jan 2003 18:41:46 +0100

> ???toz wlasnie one dzialaja na zasadzie w nocy pobrac i w dzien oddac..a w
> nocy kiedy juz wg Ciebie nie maja czym grzac to wlacza sie znowu i ladujac
> piec automatycznie ogrzewa chate..wiec nie rozumiem twojego podejscia?
> rafal
*** nie zrozumiałeś mnie. Mówię o tym, że doładowany/nagrzany w nocy piec
oddaje nagromadzone ciepło w dzień. Jaka by nie była regulacja, to większośc
użytkowników potrzebuje ciepła w dzień.
I przy zbyt niskich temperaturach tego zgromadzonego ciepła w piecu nie
starcza. Piec traci ciepło, ochładza się i już np. późnym popołudniem nie
grzeje bo "co miał to oddał" Owszem w cieplejsze dni, gdy nie ma
drastycznych różnic temperatur wnętrze domu - otoczenie tego zakumulowanego
ciepła starcza mu aż do następnego nocnego "załadowania"
Uff.. Bardziej obrazowo już ci nie wytłumaczę.
Mietek