Po trzech latach...

51. Data: 2005-06-07 14:34:47

Temat: akja: cala grupa pomaga dzdzu...
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

dżo napisał(a):
> ... cinszkiej pracy - ileż tego gówienka należało przerobić na humus
> szlachetny.
> Zmęczona odchodzę na emeryturę. No może należałoby czasem powiedzieć
> Władysiowi - "nie garb się", Oli przesłać buziaka, Z Ewci N. pić
> eliksiry czarów Paryskich, zimne wrzosowiska Krychy wiecznie opatulonej
> porównywać z "Tajemniczym ogrodem"
> Ale siły już nie te, a i grupa stała się niczym koncertująca Wielka
> Orkiestra...
> Żegnajcie
> dżdżownica

rozumiem jedzenie albo net...
bieda bieda bieda...
ale uszy do gory...
podaj numer konta bulke i kefir na miesiac zasponsoruje...
Mars

52. Data: 2005-06-07 16:46:46

Temat: Re: cala grupa pomaga dzdzu...
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>
> rozumiem jedzenie albo net...
> bieda bieda bieda...
> ale uszy do gory...
> podaj numer konta bulke i kefir na miesiac zasponsoruje...
> Mars

Najlepszy [najgorszy] komentarz jaki w sieci widziałem.
pozdr. Jerzy

53. Data: 2005-06-07 17:19:00

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

> Najlepszy [najgorszy] komentarz jaki w sieci widziałem.
> pozdr. Jerzy
ja tylko chcialem byc mily i pomocny...
jestesmy chyba cos winni dzdzu co nie ;)?
pozdrawiam
Mars

54. Data: 2005-06-07 17:54:23

Temat: Re: Po trzech latach...
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 7 juin 2005 ŕ 15:24:10, dans <w...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Zgoda.

No wiec chamstwa nie zwalcza sie juz kultura i godnoscom osobistom ?

> Teraz mamy o czym rozmawiać. Też myślę, że uważanie wielbicieli
> dżudżu za takich samych psychopatów jak ich idol jest nieuzasadnione.

Nie sadze zeby na tej grupie bylo duzo "wielbicieli" dzudzu, lacz
raczej osoby ktore troche rozumialy o co mu chodzi, oczywiscie
niektore wypowiedzi byly ostre, nie da sie ukryc. Ja np. nie znosze
jak sie kpi z nazwisk lecz zwazywszy ze wygladalo ze sie tym nie
przejmujesz nie odczuwalam specjalnej potrzeby killfowania.

Natomiast odczulam taka potrzebe w stosunku do pusiaka,
niespecjalnie znosze nietolerancje i zbiorowe wyzywanie ludzi od
czegos tam.

Ewcia

--
Niesz

55. Data: 2005-06-07 18:09:16

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
> jak sie kpi z nazwisk lecz zwazywszy ze wygladalo ze sie tym nie
> przejmujesz nie odczuwalam specjalnej potrzeby killfowania.

Jemu wystarczyło samo przyzwolenie i a ni chybi poklask z tego płynący.

> Natomiast odczulam taka potrzebe w stosunku do pusiaka,
> niespecjalnie znosze nietolerancje i zbiorowe wyzywanie ludzi od
> czegos tam.

Sądzę iż jednorazowe niezbyt przemyslane zachowanie pusiaka [podyktowane
emocjami] jest mniej szkodliwe od trzyletniego podtruwania dzudzu.
Nieprawdaż?
pozdr. Jerzy

56. Data: 2005-06-07 18:15:53

Od: "monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżo" <ahojdradzypszjaciele@ it.ede> napisał w wiadomości
> ... cinszkiej pracy - ileż tego gówienka należało przerobić na humus
> szlachetny.

O czym tu strzepić język? Nie ma o czym mówic, Pusiak ma rację. Już nie
pamietacie, jakie osczerstwa i niesprawiedliwe zdania były kierowane na
osobę, którą wiekszość z nas bardzo ceni, i która nikomu nic tu złego nie
zrobiła. Na Magdę Bassett? Ile Jej przykrści zrobono! A Magda wniosła w tę
grupę największy wkład! I powinna zostać przeproszona. Mówcie sobie, co
chcecie, a kultura i przyzwoitość tutaj też powinny obowiązywać.

57. Data: 2005-06-07 18:21:22

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4639891803$20050607195426@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> Le mardi 7 juin 2005 ŕ 15:24:10, dans
> <w...@n...onet.pl> vous écriviez :

> No wiec chamstwa nie zwalcza sie juz kultura i godnoscom osobistom ?

Nie rozumiem.

> Nie sadze zeby na tej grupie bylo duzo "wielbicieli" dzudzu,

Czy mówię, że dużo?

> lecz
> raczej osoby ktore troche rozumialy o co mu chodzi,

To jemu o coś chodzi? I daje się to zrozumieć?
Prawda -- dżudżu chodzi wyłącznie o jedno -- wywołanie awantury.

> oczywiscie
> niektore wypowiedzi byly ostre, nie da sie ukryc.

"Ostre" to eufemizm.

> Ja np. nie znosze
> jak sie kpi z nazwisk lecz zwazywszy ze wygladalo ze sie tym nie
> przejmujesz nie odczuwalam specjalnej potrzeby killfowania.

Ja się nim nie przejmuję. (Co do żartów z nazwiska, to się nigdy tym nie
przejmowałem, niezależnie od ich autora.) Natomiast dżudżu stara się
chamsko dokopać każdemu kto się nawinie. I to jedyny cel jego tu
działalności. Trzeba być ślepym, żeby tego nie widzieć,

> Natomiast odczulam taka potrzebe w stosunku do pusiaka,
> niespecjalnie znosze nietolerancje

Jaką znowu nietolerancję?

> i zbiorowe wyzywanie ludzi od
> czegos tam.

Pusiak nikogo ne wyzwała. Nazwała rzeczy po imieniu i tyle. I o jakich
ludzi ci chodzi? To dżudżu, ukrywający się pod kolejnymi pseudonimami
obraża konkretne osoby, konkretnych żywych ludzi, wykorzystując to, co w
dobrej woli publicznie tu o sobie ujawnili. Natomiast anonima obrazić
nie można.

A zbiorowe obrażanie ludzi i zbiorowe napaści też tu się odbywały nie
raz i jakoś wielu się tym bawiło.

Władysław

58. Data: 2005-06-07 19:40:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 7 juin 2005 ŕ 20:09:16, dans <d84o6f$1de$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Sądzę iż jednorazowe niezbyt przemyslane zachowanie pusiaka [podyktowane
> emocjami] jest mniej szkodliwe od trzyletniego podtruwania dzudzu.
> Nieprawdaż?

Nizupelnie tak to widze ale ja tu bywam po to aby oceniac przepisy a nie
ludzi :)

[EOT jezeli o mnie chodzi]

Ewcia

--
Niesz

59. Data: 2005-06-07 19:54:15

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 7 juin 2005 ŕ 20:21:22, dans <w...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Nie rozumiem.

Wiec koncze zdanie : czy chamstwo nalezy zwalczac chamstwem ?
To takie retoryczne pytanie oczywiscie.

> To jemu o coś chodzi? I daje się to zrozumieć?

Czasami tak. (A czasami nie)

> [...]

> obraża konkretne osoby, konkretnych żywych ludzi, wykorzystując to, co w
> dobrej woli publicznie tu o sobie ujawnili. Natomiast anonima obrazić

Zaraz, zaraz, to anonimowy pusiak moze nazwac ludzi tak : "wszyscy Ci,
którzy maja pozytywne zdanie na temat dzudzu sa dla mnie psychopatami
tak jak dzudzu"
... tak sie sklada ze czasami mialam o nim (czy o niej) pozytywne
zdanie, a czasami nie. Wiec dla tego pusiaka jestem psychopata, tak
jak i wszyscy ktorzy na dzdzu nie wylewali natychmiastowo kubla pomyj.

Jak napisalam wczesniej : dla mnie zreszta EOT

Ewcia

--
Niesz

60. Data: 2005-06-07 20:33:54

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
[...]
> [...]
> zdanie, a czasami nie. Wiec dla tego pusiaka jestem psychopata, tak
> jak i wszyscy ktorzy na dzdzu nie wylewali natychmiastowo kubla pomyj.

Z tego wnoszę, że ja też jestem psychopatą bo czasami odpowiadałem
"dobremu" wcieleniu dzudzu mimo iż zwalcazałem te złe.

> Jak napisalam wczesniej : dla mnie zreszta EOT

Nic z tego Ewo, dzudzu w tej chwili robi w tym wątku plebiscyt
popularności i wychodzi na to, że populizm zwycięża. Może jeszcze długo
egzystować bo ma na kim się oprzeć. Nawet na formach szczątkowych.
Więcej mu do szczęścia nie potrzeba.
pozdr. Jerzy

Parapetówka
10 białek!
Kuchenne sny ;-)
dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?