Re: Po trzech latach...

From: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Po trzech latach...
Date: Tue, 7 Jun 2005 21:54:15 +0200
<0...@n...onet.pl> <42a31f12$1@news.home.net.pl>
<w...@n...onet.pl>
<42a467e0$1@news.home.net.pl>
<w...@n...onet.pl>
<4...@n...home.net.pl>
<w...@n...onet.pl>
<42a4bb7f$1@news.home.net.pl>
<w...@n...onet.pl>
<42a59aab$1@news.home.net.pl>
<w...@n...onet.pl>
<4639891803$20050607195426@ewcia.kloups>
<w...@n...onet.pl>

Le mardi 7 juin 2005 ŕ 20:21:22, dans <w...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Nie rozumiem.

Wiec koncze zdanie : czy chamstwo nalezy zwalczac chamstwem ?
To takie retoryczne pytanie oczywiscie.

> To jemu o coś chodzi? I daje się to zrozumieć?

Czasami tak. (A czasami nie)

> Prawda -- dżudżu chodzi wyłącznie o jedno -- wywołanie awantury.

> Jaką znowu nietolerancję?

> Pusiak nikogo ne wyzwała. Nazwała rzeczy po imieniu i tyle.
> I o jakich
> ludzi ci chodzi? To dżudżu, ukrywający się pod kolejnymi pseudonimami
> obraża konkretne osoby, konkretnych żywych ludzi, wykorzystując to, co w
> dobrej woli publicznie tu o sobie ujawnili. Natomiast anonima obrazić
> nie można.

Zaraz, zaraz, to anonimowy pusiak moze nazwac ludzi tak : "wszyscy Ci,
którzy maja pozytywne zdanie na temat dzudzu sa dla mnie psychopatami
tak jak dzudzu"
... tak sie sklada ze czasami mialam o nim (czy o niej) pozytywne
zdanie, a czasami nie. Wiec dla tego pusiaka jestem psychopata, tak
jak i wszyscy ktorzy na dzdzu nie wylewali natychmiastowo kubla pomyj.

Jak napisalam wczesniej : dla mnie zreszta EOT

Ewcia

--
Niesz