cd. gastroskopia ze znieczuleniem ogólnym

1. Data: 2005-07-27 10:12:44

Temat: cd. gastroskopia ze znieczuleniem ogólnym
Od: "świrek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, już po... :) poniżej opisuje moje przeżycia.

najpierw się uparłem że nie wejdę do gabinetu i przez jakieś pół godziny
mnie namawiali, a jak wszedłem to nie było odwrotu, byłem tak wystraszony
że nie mogłem mówić, patrzyli na mnie jak na wariata ;) Co do samego
badania to było na prawdę spoooko luuuz zero krztuszenia, zero plucia, zero
rzygania, jedyna nieprzyjemna rzecz to uczucie znieczulenia i lekki ucisk w
klatce piersiowej. Na prawdę nie ma się czego bać, jedyne co można to
znaleźć dobrego lekarza który ma doświadczenie i umie to robić szybko,
przyznam się że gdyby trwało 5 minut dłużej to by mi puściły nerwy. aha
trza oddychać spokojnie i głęboko i rozluźnić przełyk.

Niestety na badaniu nic nie wyszło i chcą mi robić kolono, chyba oszaleje
:(((

POzdrawiam
świrek

2. Data: 2005-07-27 10:16:45

Temat: Re: cd. gastroskopia ze znieczuleniem ogólnym
Od: "świrek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps. badanie nie było pod znieczuleniem ogólnym tylko standardowo pod
miejscowym, pytałem się w Krakowie ile kosztuje pod ogólnym i kwota nawet
jak dla mnie była wysoka 600PLN więc wg mnie lepiej iść na żywca

3. Data: 2005-07-27 10:41:07

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

świrek napisał(a):
> [...]
> to robić szybko, przyznam się że gdyby trwało 5 minut dłużej to by mi
> puściły nerwy. aha trza oddychać spokojnie i głęboko i rozluźnić przełyk.

gratuluje odwagi :)

> Niestety na badaniu nic nie wyszło i chcą mi robić kolono, chyba
> oszaleje :(((

nie zazdroszcze

pozdr Magda

4. Data: 2005-07-27 16:10:56

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "świrek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> przyznam się że gdyby trwało 5 minut dłużej to by mi puściły nerwy.

dokladnie mialam to samo odczucie:)

> Niestety na badaniu nic nie wyszło i chcą mi robić kolono, chyba oszaleje
> :(((

kiepska sprawa, ale pociesz sie, ze czeka kazdego, kto dba o swoje zdrowie,
po 50-tce. jesli chodzi o kolono, to tu dopiero pomyslalabym o narkozie.

specjalista od pwoaznych schorzeń kosci/Warszawa/długie
ortopeda - szczecin
Biały nalot na języku ( foto)
Nietypowy ból głowy
bolące jajniki